Achja, werk er ook hard voor. Had nog wat dagen van vorig jaar over, plus wat reisuren. Die zet ik liever om naar vrije dagen dan dat ik ze laat uit betalen. Moet ik nog meer belasting betalen
Bestaat er in NL dan geen minimum wettelijke vakantieregeling? In BE heeft iedereen dat op basis van de gepresteerde dagen van het voorgaande jaar, lijkt me een eerlijke basis en voor de 'eerstejaars' is er een wettelijk min. aantal vakantiedagen voorzien.
Bestaat er in NL dan geen minimum wettelijke vakantieregeling? In BE heeft iedereen dat op basis van de gepresteerde dagen van het voorgaande jaar, lijkt me een eerlijke basis en voor de 'eerstejaars' is er een wettelijk min. aantal vakantiedagen voorzien.
Normaal wel inderdaad. Werk er sinds juni (verhuizing enzo) en had welgeteld 21 vakantie uren opgebouwd. En zit nog volop in opleiding. Heb onbetaald verlof kunnen regelen. Dus daar ben ik wel blij mee.
Het wettelijk minimum is volgens mij 20 dagen dacht ik, bij een fulltime dienstverband. Daarbij hebben veel bedrijven ook een ADV regeling, en heb je 12 dagen per jaar extra. En anders wat je erbij onderhandelt/wat de baas je biedt (ik heb er standaard iets van 35)
gebroken of er afgelopen? Zat het 'visje' in de correcte richting gemonteerd als ze daar losgekomen is? als ze er af loopt kan het zijn dat ze veel te los hing. Verder als je ketting vervangt ook je tandwielen vervangen die lopen op elkaar in Nog andere schade? :/
Hing al een beetje los, maar dacht niet dat het erg genoeg was om er af te schuiven. Maar dat was buiten de Mechelsesteenweg gerekend (ongoddelijk slecht fietspad met veel hobbels). Putje en krak, zat vast Ik snap ook niet echt hoe het kan dat hij zo snel uitgerokken is, want een paar maand geleden pastte hij nog prima. But well. Extra schade niet echt, voornamelijk krasjes enzo. Maar dat valt nog wel mee! Alles zal binnekort vervangen worden, en in de tussentijd laat ik er enkele schakeltjes uithalen zodat ik even verder kan