Pagina 78 van 100
Geplaatst: 26 jul 2010, 12:45
door Yamaha rd50m
als je een brommer met kenteken koopt in nederland als belg,
hoe zit dat dan juist met dat kenteken, wordt hij dan gewoon uitgeschreven?
Geplaatst: 26 jul 2010, 14:12
door NIX
Ja, dan wordt hij voor export afgemeld. Moet je wel je ID meenemen.
Geplaatst: 27 jul 2010, 23:16
door oklim
Ik had een slipende koppeling heb hem laten maken een nieuwe koppelingskorf met alles er op en er aan alles nieuw en hij slipt nog steeds op toeren wat kan het zijn ?
als ik rustig rij gaat het wel maar zo hoort het niet
Geplaatst: 28 jul 2010, 16:32
door ginofs1
oklim schreef:Ik had een slipende koppeling heb hem laten maken een nieuwe koppelingskorf met alles er op en er aan alles nieuw en hij slipt nog steeds op toeren wat kan het zijn ?
als ik rustig rij gaat het wel maar zo hoort het niet
je kan rd 80 veertjes monteren, maar beter een 3 p koppeling dan ben je er echt vanaf.
kijk bij gino's tuning koppeling.
gr gino
Geplaatst: 28 jul 2010, 18:26
door Vincent2
Ik wil een drukstift van ne cm in het blok schuiven en daarna m'n gewone. Maar as die cm te lang is ga ik dat daar niemeer uitkrijgen. Vriend van mij zegt da as ge uw fs1 schuin houd, dat er wel uit zal vallen maar da geloof ik ni want bij mij wordt da precies aangezogen ofzo.
Doen of niet ?

Geplaatst: 28 jul 2010, 18:33
door NIX
Waarom een hele cm? Doe er dan alleen een extra kogeltje in.
Het kan er aan de koppelingskant weer uit. Moet je de kap en de drukplaat loshalen en dan duw je alles door de as heen.
Geplaatst: 28 jul 2010, 18:56
door Vincent2
NIX schreef:Waarom een hele cm? Doe er dan alleen een extra kogeltje in.
Het kan er aan de koppelingskant weer uit. Moet je de kap en de drukplaat loshalen en dan duw je alles door de as heen.
ja maarja dan kan ik al evengoed met het stiftje werken als ik de rechtercarterkap eraf moet halen, nie?
Geplaatst: 28 jul 2010, 19:34
door NIX
Waarmee wil je anders werken?
Geplaatst: 28 jul 2010, 20:13
door Vincent2
nja het komt erop neer dat ik voor beide oplossingen (zowel het balleke als het stukje stift) de linkerkap eraf moet halen en als dat moet, dan lijkt het stiftje mij een beter oplossing
Geplaatst: 28 jul 2010, 20:17
door NIX
Je moet het gewoon zo in elkaar zetten als het hoort.
Geplaatst: 09 aug 2010, 15:04
door Lukas251
Heeft er iemand een paypal account, die bereid is om iets te bestellen voor mij?
(natuurlijk schrijf ik over op de rekening)
Geplaatst: 09 aug 2010, 16:28
door Tombo
Zelf eentje aanmaken is 5 minuten werk

Geplaatst: 09 aug 2010, 17:45
door Lukas251
heb ik zonet gedaan, ik dacht dat je zoiets nodig had als visa ofzo, blijkbaar niet

Geplaatst: 11 aug 2010, 01:58
door oklim
Beste fs1 fans ik had even een vraag gisteren was ik de druk op mijn koppeling kwijt nou bleek achteraf tot het kunstof wormpje vastzat het binnenste wat van ijzer is draait door
Ik heb er een nieuw koppelingswormpje op gemonteerd en heb ook de koppelingkorf nagekeken omdat ik problemen heb met een slipende koppeling heb heeft iemand mij het advies gegeven een paar rondellen voor de koppelingsschroeven te zetten om de veren wat strakker te maken maar nu onkoppelt hij niet meer ik heb 3 rondellen per veer gezet mischien wat te veel of moet ik ze er weer afhalen ik heb ook bijna geen druk meer op de koppelingskabel ik wordt er moedeloos van weet iemand soms wat het kan zijn want het plezier in mijn fs1eentje begint een beetje over tegaan ik heb hem notabene ook nog door een fs1 specialist laten nakijken a 70 euro en hem in dezelfde staat als ik hem bracht teruggekregen en nu niet thuis geeft
Bvd oklim
Geplaatst: 11 aug 2010, 09:54
door ginofs1
de rd 80 veertjes kunnen je helpen.
of een 3p koppeling
