Pagina 78 van 100

Geplaatst: 23 okt 2012, 00:18
door the_destroyers
Vandaag nieuwe cilinderkop erop gezet.
Meteen even in gang getrapt, draait netjes met de f5b.
Maar koppeling slipt :(
Zou aan de olie kunnen liggen natuurlijk :shift:

Geplaatst: 23 okt 2012, 08:55
door Jeti
Koppeling wel goed afgesteld? Zie FAQ..

Geplaatst: 23 okt 2012, 11:09
door the_destroyers
Jeti schreef:Koppeling wel goed afgesteld? Zie FAQ..


Ja moet ik ook nog es doen! ;)
Maar goeie olie ging ik er zowiezo al in doen! ;)

Geplaatst: 23 okt 2012, 12:16
door NIX
Ik ga binnenkort wat bij 50cc bestellen, moet ik weer een berg paarse veertjes kopen?

Geplaatst: 23 okt 2012, 17:17
door marco
NIX schreef:Ik ga binnenkort wat bij 50cc bestellen, moet ik weer een berg paarse veertjes kopen?


Bestel voor mij maar een setje als je wil.

Geplaatst: 23 okt 2012, 17:21
door fs1man
Voorwiel vervangen,die van de 69er zit er nu zolang in :cry:
zo en nu moet ik ff gaan liggen :lol:

Geplaatst: 23 okt 2012, 17:30
door marco
Ik heb mijn banden opgepompt waren bijna helemaal leeg :shock:

Geplaatst: 23 okt 2012, 18:06
door the_destroyers
marco schreef:
NIX schreef:Ik ga binnenkort wat bij 50cc bestellen, moet ik weer een berg paarse veertjes kopen?


Bestel voor mij maar een setje als je wil.


Mag altijd NIX! :D

Geplaatst: 23 okt 2012, 20:26
door marco
Punten ontsteking van Willem afgesteld de 2f2 loopt nu een stuk beter en bijna geen rook meer.

En nog een stuk op mn sheriffje door polder gescheurd.

Geplaatst: 23 okt 2012, 20:31
door Laars
NIX schreef:Ik ga binnenkort wat bij 50cc bestellen, moet ik weer een berg paarse veertjes kopen?

Ook voor mij HJ een setje of 2

Geplaatst: 23 okt 2012, 21:08
door ginofs1
Ik gebruik altijd de yp zwart/witte veertjes.
Die zijn veel beter
:wink:

Geplaatst: 23 okt 2012, 21:09
door pee67
ginofs1 schreef:Ik gebruik altijd de yp zwart/witte veertjes.
Die zijn veel beter
:wink:


en waar kunnen we die bestellen Gino?

Geplaatst: 30 okt 2012, 10:24
door miran72
fs1man schreef:Miran, dit probleem klinkt bekend in de oren, behalve dat natte achterop het ontstekings dekseltje dan.
Vroeger kwam het veel voor dat met een regenbui je reed door een plas en hup motor uit.
Nieuw werden de fs1tjes geleverd met een metalen bougiedop deze was niet waterdicht, en dat was toen meteen het probleem.
iedereen rookte toen dus met je aansteker hield je de vlam even in de dop en je wreef de bovenkant van je bougie droog en je reed weer.
velen deden een kartonnetje op de framebeugels zodat het spatwater van je voorwiel niet tegen de dop kwam en konden zo door rijden in de regen.
later kwam ngk met de waterdichte bougiedop en was het probleem opgelost, al hadden de eerste doppen wel het probleem was ie een paar keer van de bougie af geweest was ie ook niet meer waterdicht.
probeer dit eens mischien is het ook wel jou probleem :wink:


Ja hoor vanochtend stond ik in de regen weer met pech, ½ uurtje in de regen rijden dan slaat ie af en gaat pas weer rijden als ie droog is. Gelukkig heb ik een demontabele spatlap gemaakt en die had ik bij me. Erop gezet en weer rijden.

Geplaatst: 30 okt 2012, 13:58
door bdalenoord
@miran72 Even een Grolsch beugel scoren, lospoppen en het ringetje wat aan de dop hangt (rood van kleur) om je bougie schuiven... Klinkt als water bij de bougie namelijk, dit rubbertje gaat dit tegen...

Bovenstaande methode is beproefd en perfect bevonden door 3 generaties van familie Dalenoord xD

Geplaatst: 30 okt 2012, 21:40
door marco
Puch Maxi blokje uit elkaar gehaald.

Zit wel simpel in elkaar maar ik moet nog een trekker maken/lenen om de koppeling eraf te krijgen.