Tombo schreef:Wist je dat volgende week vrijdag karten. Wist je dat endurance-race van 100 ronden, wist je dat vette shit, wist je dat stage betaald Wist je dat tegen allemaal andere automotive bedrijven (o.a. PON, Spyker, DAF, GINAF , MAN, Scania etc). Wist je dat alleen het bestuur van die bedrijven enzo mee rijd. Wist je dat we die lui ff gaan ownen als studenten
zie maar dat je niet dik op uwen appel krijgt van die oude knarren, Wij gingen ook regelmatig karten met de collega's op het werk; ook veel blabba. Tot deze knaap altijd als snelste uit de bus kwam.
Triforce schreef:ik heb wel vaker bij Kart kampion schappen gekeken, en daar kwam toch iemand steeds het beste uit die lichter was dan de rest.
als ge naar echte kartraces gekeken hebt, dan moet je weten dat de deelnemers en hun kart na de wedstrijd gewogen worden, zodat ze niet onder het minnimum bepaalt gewicht komen. Bij de kartbanen waar wij als simpele gast mogen rijden speelt dit geen enkele rol, het vermogen is immers zo laag dat enkele kilo's minder of meer geen enkele rol spelen, de kunst bestaat erin om de gang erin te houden, en zo weinig mogelijk te slippen en te schuiven. Zo komt het dat een ouwe knar het van gastjes van 20 kilo minder kan halen.
Wist je dat ik het belachelijk vind dat als 'vrouwen' zeggen ; Laten we wel vrienden blijven, ze bedoelen; Flikker op ik wil je nooit meer zien? [s]Stom gleufdierenvolk,[/s] je kunt niet met ze, maar al helemaal niet zonder ze
rise and shine schreef:Wist je dat ik het belachelijk vind dat als 'vrouwen' zeggen ; Laten we wel vrienden blijven, ze bedoelen; Flikker op ik wil je nooit meer zien? [s]Stom gleufdierenvolk,[/s] je kunt niet met ze, maar al helemaal niet zonder ze
Wist je dat, vanavond even dax kijken en misschien kopen (wel zo'n k*t immitatie, maar ach, voor 950 laten staan en geen vervoer hebben is ook wel k*t )