Wist je dat topic v2.0

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

2takt karts ownen echt, vooral Alluz MHR :!:
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

wist je dat mijn hond net een wortel uitkotste, op de bank :shock:
pee67
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door pee67 »

mpro09 schreef:wist je dat mijn hond net een wortel uitkotste, op de bank :shock:

Wist je dat ik mij dan afvraag of jouw
hond voor konijn aan het studeren is.... :roll: :wink:
geo

Bericht door geo »

Tombo schreef:Wist je dat volgende week vrijdag karten.
Wist je dat endurance-race van 100 ronden, wist je dat vette shit, wist je dat stage betaald 8) Wist je dat tegen allemaal andere automotive bedrijven (o.a. PON, Spyker, DAF, GINAF , MAN, Scania etc). Wist je dat alleen het bestuur van die bedrijven enzo mee rijd. Wist je dat we die lui ff gaan ownen als studenten :P

zie maar dat je niet dik op uwen appel krijgt van die oude knarren, Wij gingen ook regelmatig karten met de collega's op het werk; ook veel blabba. Tot deze knaap altijd als snelste uit de bus kwam. :lol: :lol:
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Vaak hebben die ouwe knarren ook meer gewicht mee te slepen he, dat is ook nadelig :P
geo

Bericht door geo »

Tombo schreef:Vaak hebben die ouwe knarren ook meer gewicht mee te slepen he, dat is ook nadelig :P

ietske zwaarder, is wel sneller door de bocht, en daar gaat het om bij karten. :lol:
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

ik heb wel vaker bij Kart kampion schappen gekeken, en daar kwam toch iemand steeds het beste uit die lichter was dan de rest.
geo

Bericht door geo »

Triforce schreef:ik heb wel vaker bij Kart kampion schappen gekeken, en daar kwam toch iemand steeds het beste uit die lichter was dan de rest.

als ge naar echte kartraces gekeken hebt, dan moet je weten dat de deelnemers en hun kart na de wedstrijd gewogen worden, zodat ze niet onder het minnimum bepaalt gewicht komen. Bij de kartbanen waar wij als simpele gast mogen rijden speelt dit geen enkele rol, het vermogen is immers zo laag dat enkele kilo's minder of meer geen enkele rol spelen, de kunst bestaat erin om de gang erin te houden, en zo weinig mogelijk te slippen en te schuiven. Zo komt het dat een ouwe knar het van gastjes van 20 kilo minder kan halen.
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

pee67 schreef:
mpro09 schreef:wist je dat mijn hond net een wortel uitkotste, op de bank :shock:

Wist je dat ik mij dan afvraag of jouw
hond voor konijn aan het studeren is.... :roll: :wink:

nee hij BEstudeerd konijn :lol:
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Wist je dat ik het belachelijk vind dat als 'vrouwen' zeggen ; Laten we wel vrienden blijven, ze bedoelen; Flikker op ik wil je nooit meer zien? :roll: :mrgreen: [s]Stom gleufdierenvolk,[/s] je kunt niet met ze, maar al helemaal niet zonder ze :lol:
Martijn

Bericht door Martijn »

Gedumpt ?

Dat vrienden gedoe, met je ex ... Werkt niet. Mijn ervaring.
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

rise and shine schreef:Wist je dat ik het belachelijk vind dat als 'vrouwen' zeggen ; Laten we wel vrienden blijven, ze bedoelen; Flikker op ik wil je nooit meer zien? :roll: :mrgreen: [s]Stom gleufdierenvolk,[/s] je kunt niet met ze, maar al helemaal niet zonder ze :lol:

Wist je dat dat inderdaad beperkt ownd?? :lol:
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

Wist je dat vandaag de "Hadron Colider" al draait en morgen de "big bang" geeft
occ1s
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door occ1s »

Wist je dat, vanavond even dax kijken en misschien kopen :D (wel zo'n k*t immitatie, maar ach, voor 950 laten staan en geen vervoer hebben is ook wel k*t :P)
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

ga je deze wel heel houden :lol:
Gesloten