Pagina 9 van 51

Geplaatst: 27 sep 2008, 23:38
door Triforce
Yamaha rd50m schreef:
Triforce schreef:
Axel schreef:
"Mijn FS1 deed 24 jaar geleden 130 km/ph. Heb hem ook moeten inleveren.
Inclusief een gedeelte van mijn salaris."


Je vader Triforce?


mijn vader had nog half gas met 2 personen (ongeveer kwart gas in zijn eentje) toen hij 130 km/h reed dus ik denk het niet, en hij heeft zijn brommert nog nooit vol open getrokken, ging hem veelste snel.


ik wil je graag geloven triforce, maar als ik dan zo'n reacties lees weet ik zeker dat je zevert, misschien moet je in één keer zeggen dat zen fs1 330 km/uur ging ofzo,
als je zit wat voor mensen er hier op het forum zitte, die hun fs1 langs binne en langs buite perfect kennen en die hale met moeite de 100/110, dan weet je toch ook dat het allemaal niet klopt?


je gaat het wel zien 8)

Geplaatst: 28 sep 2008, 11:12
door reddevil
rrriiiigggghhhhttt :lol:

Geplaatst: 28 sep 2008, 12:00
door jeroenvans
Triforce schreef:
Yamaha rd50m schreef:
Triforce schreef:
Axel schreef:
"Mijn FS1 deed 24 jaar geleden 130 km/ph. Heb hem ook moeten inleveren.
Inclusief een gedeelte van mijn salaris."


Je vader Triforce?


mijn vader had nog half gas met 2 personen (ongeveer kwart gas in zijn eentje) toen hij 130 km/h reed dus ik denk het niet, en hij heeft zijn brommert nog nooit vol open getrokken, ging hem veelste snel.


ik wil je graag geloven triforce, maar als ik dan zo'n reacties lees weet ik zeker dat je zevert, misschien moet je in één keer zeggen dat zen fs1 330 km/uur ging ofzo,
als je zit wat voor mensen er hier op het forum zitte, die hun fs1 langs binne en langs buite perfect kennen en die hale met moeite de 100/110, dan weet je toch ook dat het allemaal niet klopt?


je gaat het wel zien 8)
we kunnen niet wachten.... :roll:

Geplaatst: 28 sep 2008, 12:48
door Triforce
het gaat nog wel een tijdje duren hoor, want ik ben nu eerst bezig met motor rijbewijs en daarna ga ik langzaam verder met de fs1 om die op te bouwen en heel mooi af te werken.

Geplaatst: 28 sep 2008, 13:34
door jeroenvans
jammer...

Geplaatst: 28 sep 2008, 13:37
door Triforce
ik hoop hem volgend jaar af te hebben, en er gaat misschien een nieuwe Nicasil wandje in en dan wordt het inrijden ingeslagen van 2000km voordat ik hem goed open trek

Geplaatst: 28 sep 2008, 13:45
door jeroenvans
2000 km nicasil inrijden? je weet dat inrijden eigenlijk slijten is, en dat dat spul bijna niet slijt, en dat die sprint sc**ters eigenlijk helemaal niet inrijden met nicasil?

Geplaatst: 28 sep 2008, 13:49
door Tombo
Idd, nicasil mahle cilinders hoefden fabrieksaf niet eens ingereden te worden, en dat was met techniek van 30 jaar geleden. Een paar 100 km rustig aan doen is meer als voldoende

Geplaatst: 28 sep 2008, 13:51
door jeroenvans
d8 ik ook...

Geplaatst: 28 sep 2008, 14:41
door reddevil
ja en daarom lopen die van jullie ook geen 130 :D

Geplaatst: 28 sep 2008, 15:20
door Triforce
ik doe het wel, en dat doe ik alleen maar om hem heel te houden wegens die grote spoelpoorten die er dan in zitten

Geplaatst: 29 sep 2008, 23:30
door Handyman
Ik rijdt gietijzer niet eens in, als je sproeiert maar groot genoeg is.
Nix rustig aan, gas noendoeme !!!!!

Geplaatst: 30 sep 2008, 01:17
door jeroenvans
ik ben eigenlijk stiekem ook te ongeduldig om in te rijden, maarja, ik heb dan ook in een jaar tijd 7 cilinders naar de haaien gereden :mrgreen:

ik had overigens wel een belachelijk grote sproeier erin, groter dan 220 mik...

Geplaatst: 30 sep 2008, 08:16
door Tombo
Voor de FS1 meeting had ik m'n nieuwe zuiger wel geteld 120 km ofzo ingereden, meer als voldoende vond ik 8)

Geplaatst: 30 sep 2008, 14:06
door edje
Triforce schreef:het gaat nog wel een tijdje duren hoor, want ik ben nu eerst bezig met motor rijbewijs en daarna ga ik langzaam verder met de fs1 om die op te bouwen en heel mooi af te werken.


maak anders eens een topic aan met je plannen :wink: