mpro09 schreef:idd staat niks over in het regelement dus je mag er in proppen wat je wilt
Niet helemaal waar, bij ons vertelden ze dat informatie die je in je GR stopt eigenlijk hetzelfde is als een spiekbriefje (maar dan digitaal) en spiekbriefjes = fraude. Ze controleren er bij ons niet op maar konden niet tegengaan dat bv de onderwijsinspectie kwam controleren
Ons is verteld dat het volkomen legaal is. Bij bijvoorbeeld wiskunde kreeg je vorige jaren een formule kaart, dit was nu niet meer zo, en als 'compensatie' is 't nu dus legaal om 't in je rekenmachain te pleure!
wij gebruiken nog de formulekaart ook nog maar mogen ook alles wat we willen in de GR stoppen omdat ze vergeten waren daarover een aantekening te maken
Weten jullie eigenlijk of je zo'n spiekbriefje op je GRM zelf moet schrijven of kan je deze compleet op internet vinden (voor natuurkunde). Alvast bedankt.
Je hebt gewoon van die programma's en kabeltjes om alles over te laden. Pas wel op voor virussen En je hebt ook van die programmaatjes zodat het lijkt dat er geen bestanden in staan. Of noem je spiek-document SNAKE ofzo
Wouter 1990 schreef:Bij ons mag het iig wel. Ben al 1,5 uur bezig geweest maar het wel helaas niet lukken...
probeer notefolio dr zit een cd bij je grafische rekenmachine( Texas Instruments gok ik), daarop staan wat programmaatjes
volgens mij moet je eerst ''TI Connect"' installeren en dan kun je "Notefolio" installeren
veel succes met de massaopslag:wink:
Klopt.
Niet iedere GR heeft trouwens standaard Notefolio erop staan. Ik had het er niet op staan. TI-89, oude type zonder USB-aansluiting. Ik moest die apart installeren