Pagina 9 van 100

Geplaatst: 15 nov 2009, 17:40
door Roberto.B
nee heb geen last van valse lucht

dus dan probeer ik wel een sproeier 170

ik heb er nu 160 in

maar met choke gaat ie nu sneller dus

Geplaatst: 15 nov 2009, 17:48
door Mph
Roberto.B schreef:
Tombo schreef:http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=3368


dat eerste plaatje is dus een korte sproeier 8)

en ik denk dat je maar een sproeier 150 / 160 moet hebben

die van mij loopt ook met 16mm carb met 150 sproeier kort


Ik heb dus de korte sproeier 90:P
Ga de 150 proberen, hoop dat het de oorzaak is van de problemen die ik heb.

Geplaatst: 15 nov 2009, 18:09
door william
Weet niet waar ik het anders moet neerzetten:

Ik heb een probleem met mijn brommer en ik hoop dat jullie misschien zouden kunnen helpen:

Maandag reed ik ermee, maar hij deed het niet goed. In zijn 4 had hij niks meer en hij stootte terug in de versnelling (hoop dat jullie snappen wat ik bedoel). Als ik overschakelde rond de 55 km/h viel hij gelijk terug in snelheid. Ook pakte hij de versnellingen/toeren niet snel meer over, dus echt hard optrekken lukte niet. Tegenwind had het niet mee te maken, ik had er zelfs een kleiner tandwiel op voor.....

Ik heb mijn cilinder na gekeken en die is nog punt gaaf. Ook de carburateur is nog mooi schoon. Waaraan zou het kunnen liggen?

Alvast bedankt!

Geplaatst: 15 nov 2009, 18:50
door Triforce
william schreef:Weet niet waar ik het anders moet neerzetten:

Ik heb een probleem met mijn brommer en ik hoop dat jullie misschien zouden kunnen helpen:

Maandag reed ik ermee, maar hij deed het niet goed. In zijn 4 had hij niks meer en hij stootte terug in de versnelling (hoop dat jullie snappen wat ik bedoel). Als ik overschakelde rond de 55 km/h viel hij gelijk terug in snelheid. Ook pakte hij de versnellingen/toeren niet snel meer over, dus echt hard optrekken lukte niet. Tegenwind had het niet mee te maken, ik had er zelfs een kleiner tandwiel op voor.....

Ik heb mijn cilinder na gekeken en die is nog punt gaaf. Ook de carburateur is nog mooi schoon. Waaraan zou het kunnen liggen?

Alvast bedankt!


Is de ontsteking nog wel goed afgesteld?

Geplaatst: 15 nov 2009, 18:57
door Roberto.B
kan best zijn dat het de contactpunten zijn

of condensator

je kan beter eerst je punten checken

Geplaatst: 17 nov 2009, 22:26
door william
Bedankt voor de reacties! Ik ben er achtergekomen dat mijn bougie niet vonkt, dus het zit in mijn ontsteking. Nu nog even verder onderzoeken wat het is :)

Geplaatst: 18 nov 2009, 00:36
door rise and shine
ik zou eerst gewoon een nieuw bougietje proberen :wink:

Geplaatst: 18 nov 2009, 08:04
door Monkeymadness
of de bougiedop van de bougiekabel afschroeven, mocht je geen bougietjes hebben liggen... ;)

Geplaatst: 18 nov 2009, 08:46
door Twowheeler
Ook ff z'n eigen topic checken mensen!

Geplaatst: 18 nov 2009, 08:47
door Twowheeler
ik heb een zuiger waar er hele kleine verticale ribbeltjes lopen, dus zeg maar haaks op de richting van de zuiger.
waar voor dienen die?

Geplaatst: 18 nov 2009, 09:04
door Monkeymadness
Dat betekent dat je je blok niet warm genoeg rijd voor je volgas geeft... :P

Geplaatst: 18 nov 2009, 09:20
door Twowheeler
:P

Maar zo kwam hij uit de doos hoor.
Zal wel met smering te maken hebben.

Geplaatst: 18 nov 2009, 14:03
door Mph
Hallo,
Hoe kan je zien hoeveel mm je carberateur is?

Geplaatst: 18 nov 2009, 14:25
door rise and shine
Meten = weten :wink:

Geplaatst: 18 nov 2009, 14:27
door Roberto.B
rise and shine schreef:Meten = weten :wink:


weer die wijze woorden van hem