Wat heb jij vandaag met of op je brommer gedaan? v2.0

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
geo

Bericht door geo »

Axel schreef:Naar de meeting reed ik 180 km aan een stuk met een m-stuurtje en nergens last van :D

hoezo, deed je brommer het niet meer en stond hij op een of andere aanhanger. :lol:
GoM!cky
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door GoM!cky »

Het was een geweldige toer die we gemaakt hebben namiddag, echt fantastisch Haspengouws Goud tegengekomen :D

Lekkere bochtjes en af en toe es tegen elkaar racen hè Jerrow! Ik zag wel meestal zijn kont na 100 m :D
Mijne 2RU trekt fenomenaal door tot 75 km/h en dan komt Jerrow der vlotjes langs door gereden met zijne 5 bak street.

@Geo: Het is zeer plezant rijden zo een M-stuur maar ik moet toegeven ...kwas ook wel blij af en toe heel even te stoppen :roll:

Cheeeersss :wink:
geo

Bericht door geo »

oud gescheurd exemplaar van luchtfilter.
Afbeelding
Vervangen door een beter exemplaar op de 2rt van mijn madam.
Afbeelding
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

dat is een 3E9 of in belgië 3E8 filter geen 2RT volgens mij
geo

Bericht door geo »

Triforce schreef:dat is een 3E9 of in belgië 3E8 filter geen 2RT volgens mij

dat is indeed een 3e8 filter met gechromeerde strips erop, nog nooit tegengekomen bij een yamaha, maar ja iedereen is gek van de kleine of grote ronde luchtfilters. En op de folders die hier in Belgie verspreid werden staat de 2rt met een dergelijke luchtfilter afgebeeld
grt Geo
geo

Bericht door geo »

GoM!cky schreef:Het was een geweldige toer die we gemaakt hebben namiddag, echt fantastisch Haspengouws Goud tegengekomen :D

Lekkere bochtjes en af en toe es tegen elkaar racen hè Jerrow! Ik zag wel meestal zijn kont na 100 m :D
Mijne 2RU trekt fenomenaal door tot 75 km/h en dan komt Jerrow der vlotjes langs door gereden met zijne 5 bak street.

@Geo: Het is zeer plezant rijden zo een M-stuur maar ik moet toegeven ...kwas ook wel blij af en toe heel even te stoppen :roll:

wa d'ist mannen de eerste echte Belgische fs'1 tourrit aan het voorbereiden. :lol:
jerrow
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door jerrow »

geo schreef:
Axel schreef:Naar de meeting reed ik 180 km aan een stuk met een m-stuurtje en nergens last van :D

hoezo, deed je brommer het niet meer en stond hij op een of andere aanhanger. :lol:

Hopelijk met een volle tank... :P
jerrow
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door jerrow »

Triforce schreef:dat is een 3E9 of in belgië 3E8 filter geen 2RT volgens mij

Jaaaaaa hoor, toch wel. :wink:

Dat is idd een 3E8 of 3E9 luchtfilter maar die werden gebruikt voor de 2RT.

En ik vind het wel iets hebben.

Ik ga er ook zo eentje op m'n 3F5 zetten.

GreetzzZ...
jerrow
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door jerrow »

geo schreef:
GoM!cky schreef:Het was een geweldige toer die we gemaakt hebben namiddag, echt fantastisch Haspengouws Goud tegengekomen :D

wa d'ist mannen de eerste echte Belgische fs'1 tourrit aan het voorbereiden. :lol:

Yesss slimme Geo, dat is ook zo.

Hier is't gemakkelijk op ongeveer 50km mooi wegen te vinden.

De toerrit staat al ongeveer vast.

Als het zo een beetje in orde is dan plaats ik hier wel een topic en dan gaan we toeren :D

GreetzzZ...
geo

Bericht door geo »

jerrow schreef:
geo schreef:

Yesss slimme Geo, dat is ook

Hier is't gemakkelijk op ongeveer 50km mooi wegen te vinden.

De toerrit staat al ongeveer vast.

Als het zo een beetje in orde is dan plaats ik hier wel een topic en dan gaan we toeren :D

GreetzzZ...
hopelijk zijn we vrij dan, dit wil ik niet graag missen. en aan de micky zijnen uitleg te horen wordt er ook nog regelmatig gestopt, kan niet beter, ik kijk er naar uit.
Axel

Bericht door Axel »

geo schreef:

Nee hoor :wink: Gewoon de volle 180 km gereden op de brom :) We deden er wel 6,5 uur over (inclusief stops, tanken, wachten totdat Nick's brommer weer was afgekoeld na warmloper (2 keer) en verkeerd rijden :lol: ) No problemos myself 8)
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

geo schreef:dat is indeed een 3e8 filter met gechromeerde strips erop, nog nooit tegengekomen bij een yamaha

Volgens mij horen die op de sheriff :shock:
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Volgens mij heb/had ik er ook ooit eentje in mn bak met onderdelen liggen
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

ik weet nog ergens een bromboer waar er een nieuwe ligt :wink: