Het was een geweldige toer die we gemaakt hebben namiddag, echt fantastisch Haspengouws Goud tegengekomen
Lekkere bochtjes en af en toe es tegen elkaar racen hè Jerrow! Ik zag wel meestal zijn kont na 100 m Mijne 2RU trekt fenomenaal door tot 75 km/h en dan komt Jerrow der vlotjes langs door gereden met zijne 5 bak street.
@Geo: Het is zeer plezant rijden zo een M-stuur maar ik moet toegeven ...kwas ook wel blij af en toe heel even te stoppen
Triforce schreef:dat is een 3E9 of in belgië 3E8 filter geen 2RT volgens mij
dat is indeed een 3e8 filter met gechromeerde strips erop, nog nooit tegengekomen bij een yamaha, maar ja iedereen is gek van de kleine of grote ronde luchtfilters. En op de folders die hier in Belgie verspreid werden staat de 2rt met een dergelijke luchtfilter afgebeeld
grt Geo
GoM!cky schreef:Het was een geweldige toer die we gemaakt hebben namiddag, echt fantastisch Haspengouws Goud tegengekomen
Lekkere bochtjes en af en toe es tegen elkaar racen hè Jerrow! Ik zag wel meestal zijn kont na 100 m Mijne 2RU trekt fenomenaal door tot 75 km/h en dan komt Jerrow der vlotjes langs door gereden met zijne 5 bak street.
@Geo: Het is zeer plezant rijden zo een M-stuur maar ik moet toegeven ...kwas ook wel blij af en toe heel even te stoppen
Cheeeersss
wa d'ist mannen de eerste echte Belgische fs'1 tourrit aan het voorbereiden.
GoM!cky schreef:Het was een geweldige toer die we gemaakt hebben namiddag, echt fantastisch Haspengouws Goud tegengekomen
Cheeeersss
Yesss slimme Geo, dat is ook zo.
Hier is't gemakkelijk op ongeveer 50km mooi wegen te vinden.
De toerrit staat al ongeveer vast.
Als het zo een beetje in orde is dan plaats ik hier wel een topic en dan gaan we toeren
Cheeeersss
Yesss slimme Geo, dat is ook
Hier is't gemakkelijk op ongeveer 50km mooi wegen te vinden.
De toerrit staat al ongeveer vast.
Als het zo een beetje in orde is dan plaats ik hier wel een topic en dan gaan we toeren
GreetzzZ...
hopelijk zijn we vrij dan, dit wil ik niet graag missen. en aan de micky zijnen uitleg te horen wordt er ook nog regelmatig gestopt, kan niet beter, ik kijk er naar uit.
Axel schreef:Naar de meeting reed ik 180 km aan een stuk met een m-stuurtje en nergens last van
hoezo, deed je brommer het niet meer en stond hij op een of andere aanhanger.
Nee hoor Gewoon de volle 180 km gereden op de brom We deden er wel 6,5 uur over (inclusief stops, tanken, wachten totdat Nick's brommer weer was afgekoeld na warmloper (2 keer) en verkeerd rijden ) No problemos myself