Pagina 81 van 100
Geplaatst: 10 sep 2008, 22:04
door Daan1990
90 op een dax XD

En dan een aerox inhalen, of golfjes bij het stoplicht

Dat zou echt geweldig zijn
Geplaatst: 10 sep 2008, 22:07
door occ1s
Hahaha

ja skr
Ding trekt echt zonder dat je het wil van zn een naar de 2 een wheelie :S, aangezien je gewend bent van 2 takt dat ie onderin weinig kracht heeft, dus trek ik na schakelen gewoon gashendel volluit

beter niet doen volgende keer

!
Geplaatst: 10 sep 2008, 22:09
door rise and shine
4 takt heeft nergens kracht

jij bent gewoon nog niet gewent dat de lompe kopeling op die imi dingen

of heb jij stiekem een +50cc

Geplaatst: 10 sep 2008, 22:09
door Triforce
Zal ik hem ooit nog eens een keer op school zien occ1s
Geplaatst: 10 sep 2008, 22:12
door occ1s
Welke deltion zit je.. in herfstvakantie gaan wij ook over op grote pand...
vast wel, zal wel ff kijken of ik daar een fs1 zie staan
rise and shine schreef:4 takt heeft nergens kracht

jij bent gewoon nog niet gewent dat de lompe kopeling op die imi dingen

of heb jij stiekem een +50cc

Wow, nej serieus, ding trok in een keer echt vies lomp van 1e naar 2e... misschien te ligt vertand ofzeuh?
Geplaatst: 10 sep 2008, 22:13
door rise and shine
misschien, maakt niet uit ik wil foto's
Geplaatst: 10 sep 2008, 22:17
door Daan1990
Wat is zowiezo het grote verschil tussen 2takt & 4takt kwa kracht?
Geplaatst: 10 sep 2008, 22:21
door occ1s
Naja, 4takt heeft over algemeen meer kracht onderin, maar bovenin waardeloos, 2takt meer bovenin (powerband vanaf pak m beed 6.000 rpm), das bij wijze van bij een 4takt t einde al.
Maar op 50cc is een 2takt beter feller sneller etc.. die heeft dag ik (op bf gelezen) 1.6 of 1.8 keer het aantal vermogen vergeleken met een 4takt met hetzelfde aantal cc's
Geplaatst: 10 sep 2008, 22:23
door PD
occ1s schreef:Naja, 4takt heeft over algemeen meer kracht onderin, maar bovenin waardeloos, 2takt meer bovenin (powerband vanaf pak m beed 6.000 rpm), das bij wijze van bij een 4takt t einde al.
Maar op 50cc is een 2takt beter feller sneller etc.. die heeft dag ik (op bf gelezen) 1.6 of 1.8 keer het aantal vermogen vergeleken met een 4takt met hetzelfde aantal cc's
een 2 takt heeft in praktijk 1,4 meer kracht bij de zelfde cc inhoud als een 4 takt in teorie is dit 2 keer zo groot
maar dat klopt niet helemaal omdat een 4 takt veel mer compressie heeft
Geplaatst: 10 sep 2008, 22:24
door Monkeymadness
rise and shine schreef:Wist je dat onze nieuwste gebruiker monkeymadness Roy uit Epe is?
Wist je dat ik graag zou hebben dat hij zo snel mogelijk een IP ban greeg

helaas edwin

Geplaatst: 10 sep 2008, 22:25
door rise and shine
Monkeymadness schreef:rise and shine schreef:Wist je dat onze nieuwste gebruiker monkeymadness Roy uit Epe is?
Wist je dat ik graag zou hebben dat hij zo snel mogelijk een IP ban greeg

helaas edwin

Ga op 4takt.net spamen man
Geplaatst: 10 sep 2008, 22:25
door occ1s
Geplaatst: 10 sep 2008, 22:27
door rise and shine
ik raad je nu alvast aan om een ander achtebandje te nemen, tenzij je kamikaze piloot bent. het is erg glibberen met deze dingen
Geplaatst: 10 sep 2008, 22:28
door occ1s
bedankt voor de tip

zal ff kijken in zwolle idd
Geplaatst: 10 sep 2008, 22:45
door Monkeymadness
hee!!
dat achterlicht herken ik ergens van
