Pagina 81 van 100

Geplaatst: 20 aug 2010, 17:04
door marco
Wimmel O schreef:een luchttol heb ik niet


Dan ga je met het blok ff langs de dichtsbijzijnde garage en dan vliegt die moer er zo af.

Geplaatst: 21 aug 2010, 21:22
door Phil M
weet iemand de steek van je cilinder tap einde van een fs1???

Geplaatst: 22 aug 2010, 13:03
door marco
Kun je toch zo opmeten?

Geplaatst: 28 aug 2010, 17:01
door Yamaha rd50m
mss een domme vraag,
maar wanneer de cilinder aangepast wordt ( de poorten)zal er waarschijnlijk ook een grotere sproeier in moeten zekers?

Geplaatst: 28 aug 2010, 17:09
door Triforce
Yamaha rd50m schreef:mss een domme vraag,
maar wanneer de cilinder aangepast wordt ( de poorten)zal er waarschijnlijk ook een grotere sproeier in moeten zekers?


Vaak wel, ligt er maar net aan hoeveel je eraan hebt gedaan, ik zou gewoon even kijken met 1 stap groter of hij het dan beter doet of niet :wink:

Geplaatst: 28 aug 2010, 21:21
door pee67
De blauw/witte draad van een 3E9 is voor het achterlicht....heb ik dat goed?

Geplaatst: 28 aug 2010, 21:24
door Triforce
pee67 schreef:De blauw/witte draad van een 3E9 is voor het achterlicht....heb ik dat goed?


Is bij mijn 2RU kabelboom wel zo inderdaad, dus waarschijnlijk ook voor de 3E9

Geplaatst: 31 aug 2010, 09:07
door Arnoute
hoe herken ik een ori achterspatbord voor een 2RT?
is dit altijd met die witte kant achteraan en hoe zie ik heet verschil tussen ori en immi?

Geplaatst: 31 aug 2010, 10:03
door Triforce
Arnoute schreef:hoe herken ik een ori achterspatbord voor een 2RT?
is dit altijd met die witte kant achteraan en hoe zie ik heet verschil tussen ori en immi?


Die heeft altijd een wit kontje gehad, je ziet het ook aan de montage punten en de verstevigings punten (correct me if i'm wrong) :roll:

Geplaatst: 31 aug 2010, 10:25
door Niels
Alleen Nederlandse 2RU's hebben een witte achterkant.
Belgische 2RT's niet.

Geplaatst: 31 aug 2010, 18:49
door Arnoute
Niels schreef:Alleen Nederlandse 2RU's hebben een witte achterkant.
Belgische 2RT's niet.

neen? het achterspatbord lijkt mij wel redelijk origineel op de brommer te zijn gemonteerd (gezien de ouderdomssporen...)

@ Triforce, hoe bedoel je? welk verschil zie je dan? kan je het misschien even tonen met een foto ofzo?

Geplaatst: 31 aug 2010, 23:26
door Tombo
Originele FS1 spatborden hebben verstevigingsribben aan de binnenkant zitten. Verder zit er aan de binnenkant van de ophangoren ook extra plaatjes voor de stevigheid

Geplaatst: 01 sep 2010, 07:49
door Arnoute
heb je daar mss een afbeeldinkje van?
en wat is zo wat de prijs voor een ori?

Geplaatst: 01 sep 2010, 08:04
door Phil M

Geplaatst: 01 sep 2010, 08:20
door Arnoute
hmmm... oke bedankt!