NIX schreef:Ik zou eerst die zuignappen en mobys eruit kieperen.
Die blijven. Ik doe eruit waar ik het minste waarde aan hecht en het minst gebruik van maak en het minst plannen mee heb.
Had bijna mijn monza/grand prix te koop aangeboden, maar denk daar spijt van te krijgen. Dus de blijft nog even bij zijn vriendjes.
Maar motor rijbewijs hebben + 1 mz + 1 350rd + 1 zundapp + 1 puch racing + 1 motor zundapp + 1 rdm + vele mobyletjes + geld willen investeren in de street + er geen gebruik van maken + dat hij veel plaats inneemt met zijn vele onderdelen, maakt het toch weer dat hij weg moet
Maar motor rijbewijs hebben + [s]1 mz [/s]+ 1 350rd + [s]1 zundapp [/s]+ 1 puch racing + [s]1 motor zundapp [/s]+ 1 rdm + [s]vele mobyletjes [/s]+ geld willen investeren in de street + er gebruik van maken + dat hij veel plaats heeft met zijn vele onderdelen, maakt het toch weer dat hij weg moet
hopla maar het is wel waar idd, als zo'n ding alleen maar stilstaat is ook zonde. kan beter iemand anders ermee gaan rijden .
wel te koop zetten op het forum he
Maar motor rijbewijs hebben + [s]1 mz [/s]+ 1 350rd + [s]1 zundapp [/s]+ 1 puch racing + [s]1 motor zundapp [/s]+ 1 rdm + [s]vele mobyletjes [/s]+ geld willen investeren in de street + er gebruik van maken + dat hij veel plaats heeft met zijn vele onderdelen, maakt het toch weer dat hij weg moet
hopla maar het is wel waar idd, als zo'n ding alleen maar stilstaat is ook zonde. kan beter iemand anders ermee gaan rijden . wel te koop zetten op het forum he
Als iemand van het forum interesse heeft, kan dat altijd. Maar moet nog even fatsoenlijke foto's maken voor een echte advertentie. In mijn RDmx topic staan er wel wat. Ook van de donor toen hij nog in elkaar zat. Heb jij interesse dan?