jaloers mijne doet t nog niet. dus ben wat aan het uiterlijk aan het prutsen. net een rond spiegeltje aan het uiteinde van mn handvat gebeund. zo'n soort bar-end mirror
linker handvat natuurlijk.
ik weet het, maar als ik daar aan kom zet ik de brommer mooi in het gehuurde huisje en dan evenjtes alles droog maken en beetje poetsen dan komt het allemaal wel goed!
en dan bierzuuuuuuuupe
vandaag achterschokbreker gemonteerd en begonnen met de z1
de scheuren eruit gedremeld en begonnen met het uitlaat kanaal te ontkolen, wat een werk is dat zeg
Vandaag Paull zijn 2RU even uitelkaar gehaald, waren allebei de schakel veertjes afgeknapt en de slome schijf zit er nog in, maar daar komt verandering in, een enorme lage druk kop, komt een nieuwe op, verkeerde bougie zit er in Chapion 86 nog iets, maar in de loop van tijd komt hij er weer mooi uit te zien, wat hij nu al doet, echt een perfecte frame geen enkel krasje, mooi in de orginele verf en lak,
En boeit het verder niets voor de prestaties ? Want bij mij staat dat op scheuren ...
kweenie,denk niet dat het de prestaties erg goed beinvloed en het verband is natuurlijk iets uit het hemd dus het kan ook heel fout gaan maar ik zie het wel en ik laat wel weten of het werkt
Vanavond heb ik de cilinder van Falko wat bijgewerkt. Hij wilde wat meer pit, vooral wat meer kracht en koppel onderin. Als het morgen droog is en ik niet hoef te werken gaan we het testen. Ben benieuwd wat 't doet
Spoelkanalen netjes gemaakt, uitlaatpoort goed ontkoolt (zat helemaal vastgekoekt ), uitlaatpoort bijgewerkt. Misschien dat ik vanmiddag nog wat aan de zuiger ga veranderen, ben nog ff aan het denken of dat wel zo slim is