Pagina 83 van 100

Geplaatst: 12 aug 2008, 20:50
door Jeti
Gekocht :D
Zo even een doekje erover om het stof eraf te halen :)
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=2707

Geplaatst: 12 aug 2008, 22:34
door Andries
de rest van de brommer gedemonteerd

Geplaatst: 13 aug 2008, 11:54
door Triforce
Vandaag een stukje gereden en bij een aantal duizend toeren schiet hij der echt vandoor niet normaal de voorwiel was net bijna van de grond af gekomen daardoor

Geplaatst: 13 aug 2008, 12:06
door YamaSam
probeer es of het beter is als je niet op je achterlicht zit

hierow de fs1 site wat op orde gezet na de vakantie..
als maandag m'n nieuwe frame voor de street aankomt kan ik beginnen monteren en sorteren..
-rooie street met de hoge dubbele en de vijfbak op motorinschrijving ( :pray:)
-de schijfracer 2RU (waar net de tank op staat)
-de membraanracer 2RT (die wordt drager voor het turbine-experiment van enkele maanden terug)


-en dan nog een 378 en een sheriffkader over.. die worden respectievelijk nog een street en nog een racer denk..

vage plannen :P
er staan dan nog 2 RD125DX'en in de blokken, en ook nog de AS3 en de TA125 natuurlijk...

terwijl ik eigenlijk voor de zomer de XS1.1 had willen reviseren...
je zou zo es niet weten wat gedaan in de garage :x

Geplaatst: 13 aug 2008, 12:16
door Triforce
YamaSam schreef:probeer es of het beter is als je niet op je achterlicht zit


ik heb me eigen schijf ook wat aangepast, misschien dat het daardoor komt, hij gaat net iets eerder open, waardoor hij het op de hogere toeren wat beter doet, en zelfs onderin was een kleine verbetering te merken daardoor, en ik heb nog een grotere sproeier nodig dan 125 lang mikuni

Geplaatst: 13 aug 2008, 12:21
door Jeti
Heb net het achterwiel uit mijn donor gehaald en schoongemaakt, die komt in een bakbrommer.

Geplaatst: 13 aug 2008, 12:36
door Yamaha rd50m
gistere wat brommer gerelateerd werk gedaan, tuinhuis rechtgezet, nog vloer erin en dan wordt dat de brommer-werktplaats,
dan kunnen daar de 6 rd's binnen en een paar opmaken voor de verkoop...

Geplaatst: 13 aug 2008, 12:36
door YamaSam
net de eerste schadelijke neveneffecten van het raceblok vastgesteld!
weten we ook weer waarvoor de blokbeugels dienen :)
foto's bij begaaide sleutelwerkfoto's!

@triforce, ik weet intussen dat je de beste, dikste, langste, grootste, strafste, hardste etc etc tuner van de hele hoop bent,
ik zie je op de strip, óf het cirquit :wink:

Geplaatst: 13 aug 2008, 12:41
door Triforce
ik ben alleen niet goed in wiskunde maar dat maakt niet uit :P en ik heb niks aan deze cilinder gedaan, niks noppes nada

Geplaatst: 13 aug 2008, 12:44
door Yamaha rd50m
Triforce schreef:ik ben alleen niet goed in wiskunde maar dat maakt niet uit :P en ik heb niks aan deze cilinder gedaan, niks noppes nada


mss moet je af en toe eens wat "bewijs" levere,
ik denk dat iedereen je hier graag wilt gelove als je vertelt over je snelheden en trekkracht enzo, maar iedereen kan hier kome vertellen dat hij in 5de op zen achterwiel tot de 200 trekt,
mss eens filmpje poste van je werk ofzo, dan kan je echt laten zien wat je kan en dan gaan veel mensen hier minder argwanend ten opzichte van jou zijn,
tis maar een tip natuurlijk :wink:

Geplaatst: 13 aug 2008, 12:50
door Triforce
dankje, ik zal kijken wanneer ik me cilinder heb ingereden, zit nu nog maar op de 200km, misschien dat ik hem op de 500km een filmpje maak

Geplaatst: 13 aug 2008, 12:50
door YamaSam
best wel een ok tip eigenlijk :lol:


mijn handschoen is werpensklaar voor eender welk duel :twisted:

:shift: zolang Gino slaapt natuurlijk

Geplaatst: 13 aug 2008, 12:52
door Triforce
ik probeer mijn cilinder een beetje goed in te rijden en het lukt aardig maar ik heb een grotere sproeier nodig omdat ik de luchtstel schroef helemaal naar buiten draai, dan doet hij het een stuk beter, en in de 4de versnelling doet hij het niet lekker genoeg om door te trekken

Geplaatst: 13 aug 2008, 12:53
door mpro09
:lol:

Geplaatst: 13 aug 2008, 12:57
door YamaSam
dat wordt in ieder geval een duel voor in de boekjes :)