Moet je kijken wat ik heb gekocht 4.0

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gesloten
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

br3cht schreef:Richard achterna?
dan moet je nog een paar dingen kopen :lol:

héhé, das idd nog eventjes spare :D
maar is niet helemaal het plan, in de zomervakantie alles mooi sortere, zien wat weg mag, en met dat geld alles inorde maken wat ik nog heb staan, maar dat zal ook nog eventjes duren, maar als dat af is ben ik bijna tevreden met de collectie...
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
GoM!cky
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door GoM!cky »

Yamaha rd50m schreef:Micky, we pakken het nog beter aan dan je denkt, al die stukken komen uit Holland :wink: :D

SCHITTEREND that's the spirit!! Ik doe mee...stiekem al een paar jaar ...ssssstttt nie doorvertellen :wink:

LOLOL 8) :lol: :D :D
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Maar dan komt de grote vraag; wat heb je eraan? :shock:

Net als Richard een stapelsysteem beginnen? :P
Hebben, hebben, hebben! 8)
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Niels schreef:Maar dan komt de grote vraag; wat heb je eraan? :shock:

Net als Richard een stapelsysteem beginnen? :P
Hebben, hebben, hebben! 8)

via een zoekertje op marktplaats gevonden, winkel in den haag, maar nu is alles weg daar :P
maar het gaat niet om het hebben hoor, hetgeen we niet nodig hebben wordt verder verkocht...
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Ah, ok dan :P
Ik dacht al, dan heb je straks een voorraad van 12523 remankerplaten, 52624 asjes, 52634 moertjes en maar hooguit een paar Yamaha's om mee te rijden :shock:

Maar mooie vangst :wink:
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Niels schreef:Ah, ok dan :P
Ik dacht al, dan heb je straks een voorraad van 12523 remankerplaten, 52624 asjes, 52634 moertjes en maar hooguit een paar Yamaha's om mee te rijden :shock:

mja, idd :D
maar het koste evenveel om alleen hetgeen mee tenemen wat we nodig hadden of om alles mee te nemen, dus het had zonde geweest om iets te laten ligge :P
vanaf 23 juni ga ik het meeste op foto zette en hier aanbieden, maar als je al iets ziet dat je nodig hebt kan je best naar Koen of mij een PM sturen (fs1 delen Koen, dt en rd delen Maarten), maar onderdelen zoals de beumerkast worden niet verkocht :D
geo

Bericht door geo »

de Richard, die heeft meer yamaha's rijklaar dan jij in je wildste dromen ooit zal samenzien :lol: :lol:
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

LA:
Kaartjes voor Emporium aankomende zaterdag. Dat wordt echt diiiiiik :baas:
geo

Bericht door geo »

GoM!cky schreef:Jaja de Messie, Maarten en de Guido zijn goed bezig :D

Miljaarde alles van België zijn ze weg aant kopen :p

Stuurtje gaat inderdaad bijna 100% zeker van de Mini Enduro zijn (of JT1 zoals jullie zeggen).

Maar even een algemeen vraagje, is er verschil tussen spijlsturen, namelijk dunne en dikke spijl???

Is de dunne dan voor een P-tje en de dikke voor model met hanekam (73-er) en het model met de hoge franse tank (74-er)???

Zo ja kan iemand me daar eens foto's van maken?

Cheeee
Micky

Hela, hola, de Guido die heeft hier niets mee te maken, die is tegenwoordig meer met SUZUKI bezig.
GoM!cky
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door GoM!cky »

geo schreef:
GoM!cky schreef:Jaja de Messie, Maarten en de Guido zijn goed bezig :D

Miljaarde alles van België zijn ze weg aant kopen :p

Stuurtje gaat inderdaad bijna 100% zeker van de Mini Enduro zijn (of JT1 zoals jullie zeggen).

Maar even een algemeen vraagje, is er verschil tussen spijlsturen, namelijk dunne en dikke spijl???

Is de dunne dan voor een P-tje en de dikke voor model met hanekam (73-er) en het model met de hoge franse tank (74-er)???

Zo ja kan iemand me daar eens foto's van maken?

Cheeee
Micky

Hela, hola, de Guido die heeft hier niets mee te maken, die is tegenwoordig meer met SUZUKI bezig.

Aaaah excuseer Geo ;-)

Dan heb ik de juiste man hier sè... kunt gij me helpen aan een AC cilinderkop?

Greeetzz,
Micky
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

geo schreef:

de Richard, die heeft meer yamaha's rijklaar dan jij in je wildste dromen ooit zal samenzien :lol: :lol:

hij doelt hij volgens mij niet op Richard hoor, maar op Maarten 8)

Dat is een beste inkoop geweest volgens mij, ik weet wel dat als ik zoiets zou flikken ik het huis niet meer inkwam :lol:
carrejans
500km gereden
500km gereden

Bericht door carrejans »

En Maarten, zit daar nu eindelijk een achterspatbord voor mij tussen???
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

carrejans schreef:En Maarten, zit daar nu eindelijk een achterspatbord voor mij tussen???

nope, sorry jan, geen rd acherpatborden, daar heb ik er trouwens zelf ok nog van nodig...
wanneer komde gij naar leuven trouwens?
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

rise and shine schreef:
geo schreef:

hij doelt hij volgens mij niet op Richard hoor, maar op Maarten 8)

Dat is een beste inkoop geweest volgens mij, ik weet wel dat als ik zoiets zou flikken ik het huis niet meer inkwam :lol:

slaap jij nu al niet in de schuur Edwin? :D
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

nee, mijn kamer is ondertussen bijna brommer vrij 8)
Gesloten