br3cht schreef:Richard achterna? dan moet je nog een paar dingen kopen
héhé, das idd nog eventjes spare maar is niet helemaal het plan, in de zomervakantie alles mooi sortere, zien wat weg mag, en met dat geld alles inorde maken wat ik nog heb staan, maar dat zal ook nog eventjes duren, maar als dat af is ben ik bijna tevreden met de collectie...
Niels schreef:Maar dan komt de grote vraag; wat heb je eraan?
Net als Richard een stapelsysteem beginnen? Hebben, hebben, hebben!
via een zoekertje op marktplaats gevonden, winkel in den haag, maar nu is alles weg daar maar het gaat niet om het hebben hoor, hetgeen we niet nodig hebben wordt verder verkocht...
Ah, ok dan Ik dacht al, dan heb je straks een voorraad van 12523 remankerplaten, 52624 asjes, 52634 moertjes en maar hooguit een paar Yamaha's om mee te rijden
Niels schreef:Ah, ok dan Ik dacht al, dan heb je straks een voorraad van 12523 remankerplaten, 52624 asjes, 52634 moertjes en maar hooguit een paar Yamaha's om mee te rijden
Maar mooie vangst
mja, idd maar het koste evenveel om alleen hetgeen mee tenemen wat we nodig hadden of om alles mee te nemen, dus het had zonde geweest om iets te laten ligge vanaf 23 juni ga ik het meeste op foto zette en hier aanbieden, maar als je al iets ziet dat je nodig hebt kan je best naar Koen of mij een PM sturen (fs1 delen Koen, dt en rd delen Maarten), maar onderdelen zoals de beumerkast worden niet verkocht
Niels schreef:Ah, ok dan Ik dacht al, dan heb je straks een voorraad van 12523 remankerplaten, 52624 asjes, 52634 moertjes en maar hooguit een paar Yamaha's om mee te rijden
Maar mooie vangst
de Richard, die heeft meer yamaha's rijklaar dan jij in je wildste dromen ooit zal samenzien
Maar mooie vangst
de Richard, die heeft meer yamaha's rijklaar dan jij in je wildste dromen ooit zal samenzien
hij doelt hij volgens mij niet op Richard hoor, maar op Maarten
Dat is een beste inkoop geweest volgens mij, ik weet wel dat als ik zoiets zou flikken ik het huis niet meer inkwam
Maar mooie vangst
hij doelt hij volgens mij niet op Richard hoor, maar op Maarten
Dat is een beste inkoop geweest volgens mij, ik weet wel dat als ik zoiets zou flikken ik het huis niet meer inkwam