marco schreef:Zet het clipje maar eens in de middelste stand.
Alles op zijn tijd .
Vanmiddag eerst maar eens de hoge drukkop op de FS1 gezet. Loopt ook al weer een stuk rustiger, maar dan in de zin van beter, en trekt goed door. Vanwege beetje vervelende wind en een opdoemende politie-auto testrit maar even gestaakt. Komende week weer verder kijken. Achter nog een 39-tands uitproberen en inderdaad clipje nog standje lager.
Ik heb het 1x laten afdrukken toen, en voor de rest een paar CD'tjes ingeleverd met alle meuk erop (voor ons dan ook de 3D-CAD modellen).
Mooi een paar menu's gemaakt in HTML enzo
Ja dat had ik ook liever gedaan, maar het moet in 3-voud op papier ingeleverd worden Afdrukken en inbinden kost wss. toch geen zak, dus ik laat er gewoon 5 maken ofzo, nog 1 voor mijn begeleider en 1 voor mezelf, om later nog eens door te lezen Alle hulp Excel sheets, tekeningen, broncode en shit ga ik niet eens inleveren, dat moeten ze maar geloven
In mijn brommerjaren was ik af en toe creatief met een hobby-verfspuit. Uiteraard werden ook de tank en kappen gespoten. Overigens waren dat alleen oude delen met deukjes en beschadigingen. Beetje plamuur, beetje verf... en het tanksetje weer doorverkopen/ruilen met bijbetaling (overigens voor héél weinig).
Was een beetje prutswerk... maar in de geest van de tijd... was men er destijds erg blij mee .
Het geel van de zon is overigens fluoriserend... en het randje oranje erom heen ook.