dat denk ik wel, man ik kan nie tmeer wachten tot zijn(en mijn ) street klaar is, het is weer aan paar weken uitgesteld ivm problemen met het spuitwerk, en daarna word het blazen
YamaSam schreef:@triforce, ik weet intussen dat je de beste, dikste, langste, grootste, strafste, hardste etc etc tuner van de hele hoop bent, ik zie je op de strip, óf het cirquit
ik heb alleen in de carburateur niet de orginele stroombuis zitten waar de sproeier in komt, ik heb daar die van de imitatie 16mm carb in gestopt, misschien is het orginele wel wat beter als ik hem er weer in stop
mpro09 schreef:dat denk ik wel, man ik kan nie tmeer wachten tot zijn(en mijn ) street klaar is, het is weer aan paar weken uitgesteld ivm problemen met het spuitwerk, en daarna word het blazen
niks bijzonders gewoon een standaard 5bak met hpi of pvl ontsteking en daarna mischien nog wat andere dingetjes maar ik wil dat het voornamlijk op een orri street blijft lijken met dus de goede uitlaat en dat ie een beetje rijdbaar blijft,
de grote aanpassing worden voor de racer maar dat duurt nog wel een jaartje
mpro09 schreef:dat denk ik wel, man ik kan nie tmeer wachten tot zijn(en mijn ) street klaar is, het is weer aan paar weken uitgesteld ivm problemen met het spuitwerk, en daarna word het blazen
mijn pot soep begint hier te pruttelen, misschien als ik met een échte houten lepel roer, en dan tegen de richting dat' normaal moet in draai, dat ie dan minder pruddeldt, maar ik kook natuurlijk steeds op het heetdste vuur omdat dat goed is voor hard prudtelen! Als ik nu lang genoeg voorzichtigh heb geroerd, dat ik dan es écht doorga roeren dat de stukken eraf gepruddeld komen!
maar dat laat ik dan wel zien
Laatst gewijzigd door YamaSam op 13 aug 2008, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Triforce schreef:ik heb alleen in de carburateur niet de orginele stroombuis zitten waar de sproeier in komt, ik heb daar die van de imitatie 16mm carb in gestopt, misschien is het orginele wel wat beter als ik hem er weer in stop
Sorry dat ik het zeg, maar wat zijn dit voor compleet nutteloze posts? Totaal geen toegevoegde waarde naar mijn inziens.....
YamaSam schreef:mijn pot soep begint hier te pruttelen, misschien als ik met een échte houten lepel roer, en dan tegen de richting dat' normaal moet in draai, dat ie dan minder pruddeldt, maar ik kook natuurlijk steeds op het hartdste vuur omdat dat goed is voor hard prudtelen! Als ik nu lang genoeg voorzichtigh heb geroerd, dat ik dan es écht doorga roeren dat de stukken eraf gepruddeld komen!
YamaSam schreef:mijn pot soep begint hier te pruttelen, misschien als ik met een échte houten lepel roer, en dan tegen de richting dat' normaal moet in draai, dat ie dan minder pruddeldt, maar ik kook natuurlijk steeds op het hartdste vuur omdat dat goed is voor hard prudtelen! Als ik nu lang genoeg voorzichtigh heb geroerd, dat ik dan es écht doorga roeren dat de stukken eraf gepruddeld komen!
maar dat laat ik dan wel zien
ge zou er begot honger van krijge
hahhaha 't is er het uur voor hé kkrijg het gewoon zwaar op mijn heupen van dat 'kip-zonder-kop-tjoening-gezwets'
Triforce schreef:ik heb alleen in de carburateur niet de orginele stroombuis zitten waar de sproeier in komt, ik heb daar die van de imitatie 16mm carb in gestopt, misschien is het orginele wel wat beter als ik hem er weer in stop
Sorry dat ik het zeg, maar wat zijn dit voor compleet nutteloze posts? Totaal geen toegevoegde waarde naar mijn inziens.....
ow well i dont know why i did that, ik verveel me hier zo dus moest wat doen
Getracht het 13 tands voortandwiel te vervangen voor een 12 tands bij Falko. Ik krijg alleen dat klote tandwiel er niet af smerige halfopgeleide chinese prutsarbeiders