nee de uitlaat is dwars door het cilinder schroefdraad getrilt remkabel afgebroken en aan de voorkant is altijd al iets krom geweest, geen enkele gespannen spaak gewoon algehele brakheid
Martijn schreef::shock: klinkt allemaal goed gezond !
Opknappen of oudijzerprijs ?
ja dat is dus het dilemma hij is al 5x totalloss geweest aar dat is ook niet zo heel gek maar nu is he twel ernstig en met wat ik er mee voor plannen heb ik ik idd veel beter wat anders kopen, maarja het blijft een oldtimer he
Wist je da gisternacht om 3 uur (toen k uit mn werk kwam) mn gaskabel brak Wist je dat met de kabel in mn ene hand en de andere aan het stuur verder gereden (gas geven = aan kabel trekken)
Wist ej dat het nog best te doen is, rijdt alleen wat schokkerig Wist je dat zo al een keer eerder gereden, maar dan met gebroken koppelingskabel
Martijn schreef::shock: klinkt allemaal goed gezond !
Opknappen of oudijzerprijs ?
ja dat is dus het dilemma hij is al 5x totalloss geweest aar dat is ook niet zo heel gek maar nu is he twel ernstig en met wat ik er mee voor plannen heb ik ik idd veel beter wat anders kopen, maarja het blijft een oldtimer he
wist je dat die yamaha stand ook omgewaaid is
wist je dat het echt gevaarlijk was om weer te rijden
wist je dat als rossi en stoner zeggen dat ze niet rijden dat dat ook niet gebeurt