Shit.. Ook nog m'n verhaal kwijt
Kortom: PostNL is een klotebedrijf.
Ben al 2 weken bezig met dat pakket naar Denemarken. Begonnen 2 weken geleden toen het nog in Denemarken was. Toen zou het teruggestuurd zijn, maar ik heb niets ontvangen. "Ja, inderdaad, de track and trace is onduidelijk, want het is bij het centrum van PostNL bezorgt, u ontvangt het over enkele dagen". Dat was begin deze week. En ondertussen nog geen pakket.
Ondertussen zeker 15 contactmomenten gehad en alle gegevens doorgegeven: mijn adresgegevens, contactgegevens, gegevens Deen, pakketcode (die ik inmiddels uit mijn hoofd ken..)
Nu aan het denken over het claimen van de schade. Had het aangetekend (en dus verzekerd tot 500 euro) verzonden.
Maar ja.. Hoe bewijs je wat 30 jaar oude motorkleding waard is? Suggesties van webshops zijn welkom (lekkere dure !!).
Ik heb nu gezegd dat ik binnen 3 werkdagen een reactie en oplossing verwacht.
Oh ja, ik kreeg nog wel een antwoord (het enige wat ik kreeg..) dat er een onderzoek komt en ik binnen 30 dagen reactie krijg..

Dat is dan waar je ruim 25 euro verzendkosten voor betaald.. Om een hoop gezeik te krijgen, en een pakket wat niet te traceren is.
Ben er klaar mee.
Boycot PostNL.
(heb overigens verder nooit problemen met ze gehad.. en problemen is niet erg, als ze maar goed opgelost worden. en dat worden ze hier zeker niet !!)