BTW wist je dat ik gister ben wezen karten.
En wel dik 2 UUR LANG!! Op de buitenbaan in Berhem (naast Oss, bij de crossbaan). Was echt supervet. Een endurance race van 100 ronden
rise and shine schreef:Wist je dat ik net werd gebelt door de pa van jeroenvans, en die mij vroeg of ik wist waar jeroen uithing? Wist je dat ze 'al' een week niets van hem hebben gehoord? en dat hij niet antwoord op telefoon en sms?
Wistje dat beter even jeroen gaan zoeken
Wist je dat wazig Hopelijk komt 'ie snel boven water
Wist je dat ik hem gister avond heb gevonden, en dat er eigelijk niets ergs aan de hand was? hij had alleen geen zin om iets van zich te laten horen, sappige details laat ik even achter wegen....
K heb lekker een paar biertjes met hem gedronken in The Irish Pub
wist je dat ik gister terug ben gekomen na een weekje geneve?
wist je dat dat zo ontzettend vet was dat ik nu helemaal depressief ben
wist je dat ik nu weer vrolijk probeer te worden door aan de meeting te denken
wist je dat ik wel wil rijden maar dat dat nog ff niet gaat
wist je dat ik vanavond naar gino zou gaan maar dat dat nu in eens niet gaat omdat ik net te horen heb gekregen dat ik al heel lang weet dat ik vanavond naar een of andere opera moet
wist je dat zucht
wist je dat ik voor handyman gezocht heb.
wist je dat ik het weer gevonden heb
wist je dat je hier kan zien dat je zo moet pijlen.
wist je dat je het pijlstokje er niet in moet draaien
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
zo zo jonge jij weet wel hoe het hoort !!!
zoveel bier drink ik niet
ik begin meestal met whiskey of beerenburg wist je dat whiskey heel goed helpt als je een beetje zenuwachtig bent voor je spreekbeurt Nederlands