Moet je kijken wat ik gekregen heb!
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
eigenlijk door puur geluk.
me vriend heeft een garage bedrijf en we zitten onder het genot van een bakkie te lullen welke kleur ik me yamaha wil hebben .
geel of gewoon rood ,zegt ie oohh daar heb ik nog wat van staan van die auto hahahha een 559 brrrrrrrrrrr .
heeft ie nog een halve liter onverhard staan .
mijn benieuwen hoe dat gaat staan.
me vriend heeft een garage bedrijf en we zitten onder het genot van een bakkie te lullen welke kleur ik me yamaha wil hebben .
geel of gewoon rood ,zegt ie oohh daar heb ik nog wat van staan van die auto hahahha een 559 brrrrrrrrrrr .
heeft ie nog een halve liter onverhard staan .
mijn benieuwen hoe dat gaat staan.
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 5000km gereden
-
- 5000km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
Bloemen!
Als bedankje voor mijn bijdrage op deze afdeling.
En daarna een boze mail gekregen dat ik voor mezelf kies, naar een andere afdeling ga, daar een langere periode kan werken, en daar 160 euro per maand meer verdien en het niet eerder heb verteld terwijl ik het zelf ook niet eerder wist en of ik niet even kan blijven.
Wat een flutbedrijf.
Terwijl ze mij op 3 september vertellen dat de werkzaamheden niet per 1 september stoppen, en het van 1 sept, naar 7 sept, naar 1 okt, naar 15 okt naar 31 dec ging..
En daarna een boze mail gekregen dat ik voor mezelf kies, naar een andere afdeling ga, daar een langere periode kan werken, en daar 160 euro per maand meer verdien en het niet eerder heb verteld terwijl ik het zelf ook niet eerder wist en of ik niet even kan blijven.
Wat een flutbedrijf.
Terwijl ze mij op 3 september vertellen dat de werkzaamheden niet per 1 september stoppen, en het van 1 sept, naar 7 sept, naar 1 okt, naar 15 okt naar 31 dec ging..

- eriks
- 2000km gereden
Jeti schreef:Bloemen!
Wat een flutbedrijf.
de sport is jeti om zoveel mogelijk te verdienen in een zo kort mogelijke tijd !
Je kan allemaal naar je werk voor de $$$$
- Jeti
- 17500km gereden
Nou, "veel verdienen" en dit salaris zijn ook nog 2 uitersten.. Maar alles (bijna alles) beter dan inkomensloos thuiszitten. En als je dan toch keus hebt.. Dan kies ik voor het leukste werk
(en toevallig die die meer verdient, maar dat vind ik niet het belangrijkste)
Volgend jaar............ (hopelijk)

Volgend jaar............ (hopelijk)