Pagina 87 van 100
Geplaatst: 17 mar 2013, 17:02
door bajaboy
liep aardig ,dacht ik zo .beetje koud dat wel maar wel lekker buiten geweest en op tijd (voor de regen) thuis.
moet alleen even met de baas praten over de koppeling .stuur hem wel een pm .
Geplaatst: 18 mar 2013, 17:11
door Jens36
Na 3 maand stilstand de Kreidler nog eens buitengehaald.
En hij deed het al van de eerste kick

Geplaatst: 01 apr 2013, 19:09
door Jeti
Dit topic krijgt komende weken weer wat meer aandacht, als het weer zo blijft
Heb net m'n Suz-tank afgeschuurd.. 2 kleine deukjes te plamuren en dan ook geel spuiten.
Geplaatst: 01 apr 2013, 19:14
door marco
Moet je nog plamuur hebben?
Geplaatst: 01 apr 2013, 19:28
door Jeti
marco schreef:Moet je nog plamuur hebben?
Heb je nog? Dan graag, hoef ik niet te kopen

Geplaatst: 01 apr 2013, 20:53
door NIX
2 Klaargemakt voor de keuring.
Geplaatst: 02 apr 2013, 20:25
door marco
Tank erop gezet,gevuld met benzine en toen gestart.
Liep nog lekker
En de steeg gevuld met blauwe rook

Geplaatst: 10 apr 2013, 17:27
door Jens36
Verder gezocht naar het lampen probleem van men 2RU.
Had eerder al de draadboom veranderd --> geen effect.
Dan vandaag maar een andere ontsteking opgezet --> geen effect
Contactslot nog maar eens nagezien, niets te vinden.
Bleek dat in het handvat de draden ooit verpletterd waren geweest en deze maakte allemaal contact met elkaar.
Zat allemaal in de zwarte omhulsing, dus had het nooit opgemerkt. Dat even opgelost en --> JIPIE ZE BRANDEN!!!
Maar... de brommer draait slecht

te veel vonken tussen de punten --> Condensator kapot.
Dan toch maar terug de oude ontsteking erop gezet --->Lampjes doorgebrand
Dan maar de condensator willen overzetten, maar blijken er 3 draads en 1 draad condensators te zijn. Dus die waren niet uitwisselbaar.
Morgen hopen dat Richard thuis is, om een andere condensator te gaan halen.
Geplaatst: 10 apr 2013, 17:32
door eriks
Boutjes rvs aan het polijsten en ringetjes ..... 6mm en 8 mm voor de chopper eerst stempel eraf dan polijsten pfffff monnikenwerk .....
Geplaatst: 10 apr 2013, 18:32
door NIX
1 Klaargemaakt voor de herkeuring. Zat een blokje met foute code op (week 1 karakter af met de V5). Normaal is een blok geen probleem, maar voor brommers van na '98 dus wel.
Geplaatst: 10 apr 2013, 21:14
door Tombo
Ouwe fraudeur!
Geplaatst: 10 apr 2013, 21:25
door marco
Jens36 schreef:Verder gezocht naar het lampen probleem van men 2RU.
Had eerder al de draadboom veranderd --> geen effect.
Dan vandaag maar een andere ontsteking opgezet --> geen effect
Contactslot nog maar eens nagezien, niets te vinden.
Bleek dat in het handvat de draden ooit verpletterd waren geweest en deze maakte allemaal contact met elkaar.
Zat allemaal in de zwarte omhulsing, dus had het nooit opgemerkt. Dat even opgelost en --> JIPIE ZE BRANDEN!!!
Maar... de brommer draait slecht

te veel vonken tussen de punten --> Condensator kapot.
Dan toch maar terug de oude ontsteking erop gezet --->Lampjes doorgebrand
Dan maar de condensator willen overzetten, maar blijken er 3 draads en 1 draad condensators te zijn. Dus die waren niet uitwisselbaar.
Morgen hopen dat Richard thuis is, om een andere condensator te gaan halen.
Een condensator met 3 draden?
Geplaatst: 13 apr 2013, 14:41
door Jens36
De brommer aan het klaarmaken voor te vertrekken naar Lennik, waar de allereerste meeting/rit gaat plaatsvinden van de Facebookgroep.
Ik ben benieuwd!

Geplaatst: 13 apr 2013, 14:47
door hans.m
Jens36 schreef:De brommer aan het klaarmaken voor te vertrekken naar Lennik, waar de allereerste meeting/rit gaat plaatsvinden van de Facebookgroep.
Ik ben benieuwd!

Welke brommer?

Teveel om op te noemen
Geplaatst: 13 apr 2013, 14:55
door fantomas
Ben flink bezig mijn paarse fs1 op te bouwen,ben zo'n beetje de halve dag bezig en het schiet flink op.