Pagina 88 van 100

Geplaatst: 23 jun 2009, 19:53
door Pipedown
60 euro.. :x :P

Voor me snelheid heb ik nog niet binnen.

Geplaatst: 23 jun 2009, 23:46
door niels16
Pipedown schreef:60 euro.. :x :P

Voor me snelheid heb ik nog niet binnen.


waarom heet het dan een snelheidsboete :think: :mrgreen:

Geplaatst: 24 jun 2009, 00:10
door Vincent2
piston kapot met het losdraaien van m'n primair tandwiel :roll:
man die moer van koppeling en tandwiel ervoor zit echt muuurvast :s kheb me moeite die van de koppeling losgekrege. morege nogis proberen

Geplaatst: 24 jun 2009, 00:18
door jeroenvans
das mooi klote... maar hoe de fuck heb je dat gedaan... heb je een pistonstop gebruikt ofzo?

Geplaatst: 24 jun 2009, 00:52
door Vincent2
nee ik heb gewoon een vod tusse koppelings-en primairtandwiel gestoken en dan me ne rikketik probere los te krijgen. Maar die vod zal een beetje teveel in de koppeling zijn gegaan en dus de piston door de slag tegen het carter stuk ofzo.. Tis wel raar want er is een stukske afgebroke waar het het carter eigenlijk niet raakt. Zal is ne foto neme één dezer.

Ma is da normaal dat die 2 moeren echt moervast zitte? Ik heb bij die van het koppelingstandwiel met zo'n speciaal tooltje gewerkt dat ge da kunt tegenhouden en ik kon dus opstaan met m'n volle gewicht op rikketik en da tooltje, en da het pas na vele kere is gelukt.

Geplaatst: 24 jun 2009, 01:07
door YamaSam
da's echt ne klassieker wel..

en eigenlijk mo best dat die moer goed vaststaat ze, ;)

bedoelt ge met rikketik een klophamer op lucht of zo, of een haakse dopsleutel?
met zo'n luchthamer valt het doorgaans nogal mee.

voor ik die had nam'k een lange buis op een dop,
4e vitesse met rem in, en een korte ruk aan die buis, dat lukte doorgaans ook wel..
moet hij wel voor gemonteerd staan dan..

als de cilinder eraf is, moet de piston mee wegzijn, die heeft daar niks bengelend te doen, :wink:
de drijfstan wordt btw een goede hamer als je die dan niet met een doek omwikkelt

Geplaatst: 24 jun 2009, 01:23
door Vincent2
met nen haakse dopsleutel idd. Enja kheb er al verscheidene male aan gedacht om die piston daar af te halen maja.. nu ist een bitje telaat :lol:
En ik mag zoveel onderbroek tusse die 2 tandwiele steke alsik wil :D da blijft da versnippere ze.. En wa bedoelt ge met dat de drijfstang een goede hamer wordt? Als ik die inwikkel me een doek mag ik toch aan het vliegwiel draaien hé?

Geplaatst: 24 jun 2009, 09:56
door YamaSam
beter blokkeert ge de koppeling, maak spanning op de sleutel, en dan met een paar goeie tikken, metaal op metaal (hamer op kruk v dop)
moet die zich wel geven..

die doeken zijn miserie en wringen je assen uitelkaar ;)

Geplaatst: 24 jun 2009, 11:15
door jeroenvans
en als je dan een doek pakt, kap dan een dikke prop spijkerstof ;)

Geplaatst: 24 jun 2009, 11:20
door rise and shine
dat ze mn pakkie nog niet hebben langs gebracht

Geplaatst: 24 jun 2009, 11:23
door jeroenvans
is wel jammer ja.... je moet toch echt je ninjasterren vervangen :lol:

Geplaatst: 24 jun 2009, 11:40
door rise and shine
uhu, niet direct ofzo

ik moet eerst nog even in de zon zitten

Geplaatst: 24 jun 2009, 14:33
door Jeti
Dat ik vandaag bij een collega in de auto heb gezeten die echt zo niet kon rijden..
Halve weg 110 in z'n 3e versnelling met 5500 toeren.
Ruitenwissers gingen ineens aan.
Hele weg (Den Bosch - Rotterdam) de koppeling helemaal of half ingehouden.
Flink remmen
Kijken naar de pook bij het schakelen
Vreemde, gevaarlijke inhaalmanoeuvres

Pfft. Dus ik heb de terugweg maar gereden.

Geplaatst: 24 jun 2009, 14:57
door YamaSam
echt pokke ergerlijk zo'n chauffeurs!

Geplaatst: 24 jun 2009, 16:33
door jeroenvans
Jeti schreef:Dat ik vandaag bij een collega in de auto heb gezeten die echt zo niet kon rijden..
Halve weg 110 in z'n 3e versnelling met 5500 toeren.
Ruitenwissers gingen ineens aan.
Hele weg (Den Bosch - Rotterdam) de koppeling helemaal of half ingehouden.
Flink remmen
Kijken naar de pook bij het schakelen
Vreemde, gevaarlijke inhaalmanoeuvres

Pfft. Dus ik heb de terugweg maar gereden.
zeker zn rijbewijs gekocht op marktplaats :lol: