Wat zit je tegen vandaag? v2.0
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Zwepper
- 2500km gereden
Het zit me tegen dat ik vanmiddag ongeluk heb gehad en nog best een zware ook
brommer is total los er is niets wat nog heel is zelfs in het frame zit een deuk!
Ik reed over een fietspad en vanuit een uitrit kwam een auto die mij totaal niet had gezien dus ik er bovenop, toen politie en ambulance en dat hele circus erbij gelukkig niet echt gewond ofzo. Alleen mijn voet is zwaar gekneusd en ben bij mijn linkerhand mijn knokkel zoek
ff kijken wat de verzekering doet, was iig niet mijn schuld dus hoop dat ik de schade vergoed krijg maar baal er wel goed van
doet tog zeer om je brommer zo in de kreukels te zien liggen

brommer is total los er is niets wat nog heel is zelfs in het frame zit een deuk!
Ik reed over een fietspad en vanuit een uitrit kwam een auto die mij totaal niet had gezien dus ik er bovenop, toen politie en ambulance en dat hele circus erbij gelukkig niet echt gewond ofzo. Alleen mijn voet is zwaar gekneusd en ben bij mijn linkerhand mijn knokkel zoek

ff kijken wat de verzekering doet, was iig niet mijn schuld dus hoop dat ik de schade vergoed krijg maar baal er wel goed van

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
zeker klote.................laat je niet met een flutbedrag afpoeieren, ik weet niet om welke fs1 het gaat, bouwjaar, staat, etc
zit er aan te denken om mijn brommers te laten taxeren, zodat je bij een ongeluk of diefstal dat bedrag gegarandeerd terugkrijgt
anders wordt het lastig, ik kan nu niet aantonen dat ik 3500 euro voor een oude brommer heb betaald, en de dagwaarde is dan gewoon nul, niks, noppes vrees ik.
zit er aan te denken om mijn brommers te laten taxeren, zodat je bij een ongeluk of diefstal dat bedrag gegarandeerd terugkrijgt
anders wordt het lastig, ik kan nu niet aantonen dat ik 3500 euro voor een oude brommer heb betaald, en de dagwaarde is dan gewoon nul, niks, noppes vrees ik.
- Zwepper
- 2500km gereden
gaat om een 3e9 niet echt duur model ofzo maja tog een oud type luchtfilter erop totaal naar de klote, net als de 1j5 tank + 1j5 kappen maar mijn vader gaat vanavond eerst ff de schade opnemen en kijken wat het ongeveer gaat kosten om hem weer in orde te maken. Maja ook mijn helm van dik 200 euro verrot
maja word gewoon verzekeringswerk!

-
- 1500km gereden
wordt wel verzekeringswerk......................maar is wel een verschil of je 100 of 1000 euro uitgekeerd krijgt
verzekeringen willen er altijd onder uit komen, en tegen hun juridische kracht win je het meestal niet
mischien een tip om door een fs1 bedrijf de schade te laten taxeren (onderdelen, arbeid, etc) om zo tot een aanzienlijk bedrag te komen.
je zou John (fs1parts) eens kunnen benaderen hiervoor, of een ander adres als je daar goed contact mee hebt
John is betrouwbaar, eerlijk en heeft veel kennis van zaken.
info@fs1parts.nl
verzekeringen willen er altijd onder uit komen, en tegen hun juridische kracht win je het meestal niet
mischien een tip om door een fs1 bedrijf de schade te laten taxeren (onderdelen, arbeid, etc) om zo tot een aanzienlijk bedrag te komen.
je zou John (fs1parts) eens kunnen benaderen hiervoor, of een ander adres als je daar goed contact mee hebt
John is betrouwbaar, eerlijk en heeft veel kennis van zaken.
info@fs1parts.nl
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen