Denk erom dat je ze niet zomaar kunt rijden met een licht rijbewijs. Hoewel een XT lichter is en 2pk minder heeft dan een SR, is de laatste wel een lichte motorfiets. Een XT zou je iets moeten terug laten keuren om er legaal met licht op te rijden.
dan kan ik wel wat maken met een verzekering enzo .
gewoon een tesbank run maken met de vereiste pk's. wel vage regel eigenlijk, dat licht rijbewijs.
zo'n 1 cillinder is niet ideaal voor snelweg, maar wel leuk om mee te spelen in bijna al het terein.
en ze schijnen redelijk onverwoestbaar te zijn.
zat net een leuk filmpje te kijken van al die dingen, de xt500 club die even in het terein ging ploeteren. prachtig gezicht en het geluid als ik er een zou kopen hoeft hij ook niet mooi te zijn, enkel in orde. want wil hem ook gaan gebruiken waarvoor die dingen ooit gemaakt zijn. dus in het terein moet hij wel eens kunnen vallen .
heb jij er nog steeds een? en zijn ze echt makkelijk in onderhoud en onderdelen?
Wist je dat lekkere vriend die FS1 van me... Net 2e legale rondje gereden, en toen stopte ik even bij wat water... Zet de motor uit... even later wil ik weer weg gaan... Kick, geeft niks! Aanrennen, geeft ook niks! benzinestroom gecheckt, was in orde... Toen even met kraantje dicht aanrennen voor mocht hij toch raar maar waar verzopen zijn... flink gerend, en toen met kraantje open rennen/kicken....
nóg steeds niks... Toen mn moeder gebeld dat ik naar huis ga lopen... 3km half uurtje.... met een flinke brug
berg op was even k*t, maar af was wel chil
achja...
Wat het is weet ik niet en snap het echt niet iemand een idee?
nee nog niet morgen komt Peter voor de FS1 van gideon in orde te maken want er is aan zijn blok enzo geplamuurd, dus hij neemt nieuw blok mee (nrs zijn toch niet gelijk)
Dan hoop ik dat hij ook even naar mijne wil kijken
Ik moet ook waarschijnlijk een kleinere sproeier, want als hij warm is, kan ik nieteens in 1x volgas geven, dan klinkt het alsof hij verzuipt...
Camiel schreef:nee nog niet morgen komt Peter voor de FS1 van gideon in orde te maken want er is aan zijn blok enzo geplamuurd, dus hij neemt nieuw blok mee (nrs zijn toch niet gelijk)
Dan hoop ik dat hij ook even naar mijne wil kijken
Ik moet ook waarschijnlijk een kleinere sproeier, want als hij warm is, kan ik nieteens in 1x volgas geven, dan klinkt het alsof hij verzuipt...