Pagina 89 van 100

Geplaatst: 18 sep 2010, 20:09
door mpro09
hij zit er al op, en volgens mij heb ik hem niet lek geprikt, het nichtenzalfje maakte het wel makkelijker :lol:

Geplaatst: 18 sep 2010, 20:57
door athenayamaha
pee67 schreef:
athenayamaha schreef:Hallo,

Ik heb nog een beumer staan in onderdelen (daar ik van 2 1 zo origineel mogelijke heb gemaakt) En nu heb ik hier iemand voor die komt morgen kijken.. Maa rik weet nog niet precies wat ik ervoor kan vragen :?: De brommer ligt vrijwel helemaal uit elkaar.. De draadboom zit wel in het frame, en de kabels enz.. wel door het (originele) stuur. Het blauwe spuitwerk is prima, en er zit zo'n nieuw soort beumer zadel op die ze bij Almere ook verkopen. Al het grijze spuitwerk moet nog gedaan worden. Het blok hangt er wel onder maar de carterkappen zijn eraf. Blok is wel compleet. Er missen nog wat kleine onderdelen zoals: een accutje, en misschien wat andere kleine dingetjes die wel makkelijk te verkrijgen zijn. Blok en framenummer zijn gelijk. de kap waar het wormpje in komt is niet origineel en de tankplaatjes, pinkers en kettingkast ook niet. Wie kan mij hier meer over vertellen?

Alvast super bedankt!:D

Mvgr Mark.


Niet te snel verkopen, voor je het weet heb je er spijt van.
Ja misschien wel idd.. Maar ik wil graag een antieke fiets kopen uit 1897 dus moet ik ook wat weg doen om deze fiets te kunnen kopen :wink: . en de brommer staat nu maar wat te staan bij mijn moeder.. Oh ja er zit een kenteken op! Of is het meer wat iemand er voor geven wil?

Re: koppeling

Geplaatst: 18 sep 2010, 22:16
door marco
oklim schreef:Het probleem is opgelost de koppeling heeft het nog nooit zo goed gedaan
En dat na een dure revisie bij het bekende duo uit Almere
Maar ik wou nog weten hoe zo'n kogel kan verbrijzelen ?


Was het niet per ongeluk een alu kogeltje?

Voor 225 euro mag je wel verwachten dat ze er een goed/nieuw kogeltje in stoppen.

Geplaatst: 19 sep 2010, 16:51
door Phil M
weet iemand de ori vertanding van een dt 4bak

Geplaatst: 19 sep 2010, 16:55
door marco
11-43 en een dt-mx 11-47

Geplaatst: 19 sep 2010, 16:58
door Phil M
wat is dan het verschil tussen een dt en een dt mx ?

Geplaatst: 19 sep 2010, 16:59
door marco
Ik dacht dat de mx met schijfrem was.

Geplaatst: 19 sep 2010, 17:03
door marco
http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=2829

Kan iemand uitleggen wat een powerbox doet?

Geplaatst: 19 sep 2010, 17:30
door Jeti
Phil M schreef:wat is dan het verschil tussen een dt en een dt mx ?

mx serie is de monoshock, gewone dt heeft 2 achterveren
@ marco, volgens mij bestaat er geen dt met schijfrem?

Geplaatst: 19 sep 2010, 17:30
door Jeti
marco schreef:http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=2829

Kan iemand uitleggen wat een powerbox doet?

Doet er toch niet toe? Staat sowieso wel leuk bij je blauwe blokboutjes

Geplaatst: 19 sep 2010, 17:30
door Phil M
Wat doet een powerbox, waar monteer ik het ? En welke is het beste?
Antwoord: Een powerbox geeft GEEN extra top snelheid.
Maar een snellere reactie op je gashendel, en een klein beetje meer acceleratie.

De powerbox wordt aangesloten op je spruitstuk.
Op de vacuumaansluiting, of als je die niet hebt, dan boor je een klein gaatje in het spruitstuk, en monteerd het daar op.
Daarmee sloop je niet je spruitstuk, je kan het altijd nog dichten met bv een schroefje.

Alle powerboxen zijn gelijk in prestaties, het verschil zit in het merk, en het formaat.
Als je er een wil monteren kijk dan even hoeveel plaats je hebt.
bv.Malossi is flexibel, Doppler ziet er leuk uit( verschillende kleuren) , en is klein.

even gestolen van 50cc.nl :lol:

Geplaatst: 19 sep 2010, 17:51
door marco
Jeti schreef:
Phil M schreef:wat is dan het verschil tussen een dt en een dt mx ?

mx serie is de monoshock, gewone dt heeft 2 achterveren
@ marco, volgens mij bestaat er geen dt met schijfrem?


Je hebt gelijk Jet het heeft met de achtervering te maken.

Geplaatst: 19 sep 2010, 21:25
door Triforce
Jeti schreef:
Phil M schreef:wat is dan het verschil tussen een dt en een dt mx ?

mx serie is de monoshock, gewone dt heeft 2 achterveren
@ marco, volgens mij bestaat er geen dt met schijfrem?


De DTtjes hebben idd nooit schijfremmen gehad.

koppeling

Geplaatst: 20 sep 2010, 12:18
door oklim
Het was geen alu kogeltje
En voor 250 euro plus 2x porto ptt was hem kwijt geraakt mag je het zeker verwachten

Geplaatst: 20 sep 2010, 18:12
door Andries
wat is de hoek van de krukastap bij een fs1??