ginofs1 schreef:ja ik denk 15 / 20 min rijden.
is daar ook mooi maar geen water alleen bos.
Mijn idee is naar Germany verhuizen !!!
eriks schreef:Tombo schreef:mpro09 schreef:Tombo schreef:Ja, alleen ik ga voor geen geld naar de Randstad verhuizen
waarom niet?
Geweauneriks schreef:Tombo schreef:Ja, alleen ik ga voor geen geld naar de Randstad verhuizen
Nu wil het toeval dat ik 1 collega heb die in Belgie woont .... en 1 in Veenendaal jullie buurtgemeente toch ?
Ja, Veenendaal ligt naast Ede ja?
Tis inderdaad waar je voor kiest randstad zit veel chemie maar die zit door heel nederland heen ook wel alleen niet van die grote plants
Was er niet iets in Ede of iets Turks chemie bedrijf ? heb die mensen wel eens een rondleiding gegeven .
Niels schreef:eriks schreef:Tombo schreef:mpro09 schreef:Tombo schreef:Ja, alleen ik ga voor geen geld naar de Randstad verhuizen
waarom niet?
Geweauneriks schreef:Tombo schreef:Ja, alleen ik ga voor geen geld naar de Randstad verhuizen
Nu wil het toeval dat ik 1 collega heb die in Belgie woont .... en 1 in Veenendaal jullie buurtgemeente toch ?
Ja, Veenendaal ligt naast Ede ja?
Tis inderdaad waar je voor kiest randstad zit veel chemie maar die zit door heel nederland heen ook wel alleen niet van die grote plants
Was er niet iets in Ede of iets Turks chemie bedrijf ? heb die mensen wel eens een rondleiding gegeven .
Het is ook wat je wilt doen natuurlijk, chemie is natuurlijk het toppunt van industrie.
Ikzelf wil meer in de richting (micro)elektronica en embedded systems.
Voor de (petro)chemie moet je wel ergens in de buurt van de havens (Rotterdam/Rozenburg/Moerdijk)
Daar heb je bedrijven als Huntsman, Shell, BP, DuPont (jou wel bekend) enz. en dat zijn natuurlijk de grote jongens.
In het noorden heb je dan nog de NAM, wat ook praktisch Shell is en in het zuiden heb je Chemelot (DSM Geleen).
En dan afgezien van een Akzo Nobel of een BASF hier en daar houdt het al snel op...
Tombo schreef:Ik heb ook gesolliciteerd bij Mammoet in Schiedam en de RDW in Zoetermeer. Op het 1e gezicht leek de reisafstand wel te doen. Totdat ik gesprek moest komen en er naartoe ging rijden. De reistijd viel toch wel tegen
eriks schreef:Tombo schreef:Ik heb ook gesolliciteerd bij Mammoet in Schiedam en de RDW in Zoetermeer. Op het 1e gezicht leek de reisafstand wel te doen. Totdat ik gesprek moest komen en er naartoe ging rijden. De reistijd viel toch wel tegen
Heb ik ook een hekel aan reistijd dat is niet betaalde tijd mijn gevoel wrod dalijk wel anders binnen 5 jaar zijn er 5800 nieuwe operators nodig in de randstad vergrijzing enz en veel jonge aanwas is er niet ...
Tombo schreef:Alleen maar gunstig voor ons toch
Tombo schreef:Huisgenote van me heeft hetzelfde, die heeft dan HBO creatieve therapie o.i.d. gestudeerd maar die komt eigenlijk ook nergens aan de bak
Jeti schreef:Tombo schreef:Huisgenote van me heeft hetzelfde, die heeft dan HBO creatieve therapie o.i.d. gestudeerd maar die komt eigenlijk ook nergens aan de bak
Eerste zin van de brief van UWV was niet voor niets "Wegens het grote aantal aanvragen, kunnen we helaas niet persoonlijk contact met u opnemen".
En dit land is zich dan druk aan het maken over een elfstedentocht..![]()
Heb gelukkig wel misschien/waarschijnlijk (?) op niet al te lang termijn iets anders op niveau. Nog even afwachten.
Wat me wel mee zit:
moby frame met kenteken verkocht