Pagina 89 van 100
Geplaatst: 21 apr 2013, 20:10
door BelgMattijs
bajaboy schreef:brommer hersteld van 1 dag rijden pfffffff 3 bouten dan wel moeren kompleet weg ,blokbeugel afgebroken dus maar weer gelast.

zijn dus na 30 jaar nog steeds trillers alles rammelt er af of breekt hahhahah en dan ook nog nylonmoeren .
maar al met al klaar voor limboland
Ik heb nog een setje liggen, mochten ze het nog eens begeven

Geplaatst: 21 apr 2013, 21:29
door hans.m
Hé dat had ik vorige week ook voor

Geplaatst: 21 apr 2013, 21:39
door Tombo
Die hele brommer van Edward dondert uit elkaar, gister scheurde de claxon ook al af

Geplaatst: 21 apr 2013, 21:55
door marco
Was nog een originele ook

Geplaatst: 23 apr 2013, 14:59
door Jeti
Nieuw accuutje gevuld met zuur
Geplaatst: 23 apr 2013, 15:04
door BelgMattijs
Nieuwe voorband gestoken (voor de tweede keer op nog geen half jaar

) Met als positief punt dat het allemaal wel vlotter lukt dan in het begin

Geplaatst: 23 apr 2013, 17:49
door Niek de Rijcke
Nieuwe bougie, nieuwe blokolie, carburateur uit elkaar: vlotter zat er verkeerd in (nu loopt ie echt veel beter! Als een zonnetje(in het zonnetje

)!), accu gemeten: 1.3 volt gaf hij aan (dus maar even nieuwe bestelt). Daarna proefritje: ketting gebroken, dus maar even nieuwe erop. Zo blijven we bezig!!!!!
Geplaatst: 23 apr 2013, 19:42
door woers
Niek de Rijcke schreef:Nieuwe bougie, nieuwe blokolie, carburateur uit elkaar: vlotter zat er verkeerd in (nu loopt ie echt veel beter! Als een zonnetje(in het zonnetje

)!), accu gemeten: 1.3 volt gaf hij aan (dus maar even nieuwe bestelt). Daarna proefritje: ketting gebroken, dus maar even nieuwe erop. Zo blijven we bezig!!!!!
Succes! En nog het pinker probleem ...

Geplaatst: 23 apr 2013, 19:53
door marco
Jeti schreef:Nieuw accuutje gevuld met zuur
Hopelijk ontploft deze niet

Geplaatst: 23 apr 2013, 19:54
door bajaboy
langleven de gel accu.
Geplaatst: 23 apr 2013, 19:55
door marco
Die zat er al in.
Geplaatst: 23 apr 2013, 20:03
door Niek de Rijcke
woers schreef:Niek de Rijcke schreef:Nieuwe bougie, nieuwe blokolie, carburateur uit elkaar: vlotter zat er verkeerd in (nu loopt ie echt veel beter! Als een zonnetje(in het zonnetje

)!), accu gemeten: 1.3 volt gaf hij aan (dus maar even nieuwe bestelt). Daarna proefritje: ketting gebroken, dus maar even nieuwe erop. Zo blijven we bezig!!!!!
Succes! En nog het pinker probleem ...

Die stekertjes zaten er dus niet in, die moeten we nog even fabriceren....
Geplaatst: 23 apr 2013, 20:18
door bajaboy
zat er al in??? die vul je niet hoor!!!
Geplaatst: 23 apr 2013, 22:07
door Jeti
bajaboy schreef:zat er al in??? die vul je niet hoor!!!
Die zat erin en was dus ontploft (bovenste dekseltje was er helemaal af gevlogen, en hij deed het niet meer).
Dus nu weer gewoon een nieuwe natte accu, en die vandaag gevuld met accuzuur. Geen gelaccu's meer voor mij.
Geplaatst: 23 apr 2013, 22:08
door marco
Had kortsluiting gemaakt door al die beun draadjes met gare stekkertjes.
Moet ook nog ff netjes gemaakt worden.