je kritiek op mijn beunophanging liet z'n sporen achter
Bob schreef:das vet handig idd
Heb jij zoon hele loods waar je in werkt of sow ?? ja kan best dat je dat al ergens vertelt hebt merjah
ik woon, en werk inderdaad in een loods, bed->koffie (2min) koffie->werk(50s) en 1/5 werkplek=fs1 aka "the Samcave" maak straks wel nog een deftige foto van zo'n karretje, het zijn vier sturende wielen, dus je kan er alle kanten mee oprijden,
achterwiel is van grond, en 't is breed genoeg om niet te kantelen
de laatste foto is met n treffelijk toestel genomen en de kleur lijkt er zowaar wat op
en btw, vol krijg je zo'n loods direct, je aantal handen blijft echter helaas gelijk!
en meer onderwerpen om handen doet je tijd verliezen.. denk dat je productiever kan zijn in een klein kot, dan in een groot kot
Niels schreef:Jij hebt wel echt een briljant "kot"
Yamaha rd50m schreef:hebde gij nu eigenlijk nog twee amazon's die rijde?
neenee, nog ene rijder en één wrak,
op toppunt van de amazongekte had ik er vijf die heb ik verkocht aan vrienden hier in de buurt..
(nouwja, vrienden, één ezel heeft em zonder aan de rest wat te zeggen, naar het oudijzer gedaan )
(die heeft nu plots wel een heel aantal vrienden minder! )
Bob schreef:hahaha Now je hebt toch ook oude auto's of herrinner ik me da verkeerd?? das ook ram vet ik zou die loods ook wel wille zenne
de volvo ja, maar die is alweer buitengelaten na de blok en voortreinwissel!
ik zal je de overschrijving van de grondbelasting ook doorsturen zo'n oppervlakte is leuk, maar moet wél constant betaald worden he..
hahaha ja das wel een nadeel idd En die foto van die flandria wat je emm bij overigge brommers hebt gepost bij die 3 wieler is die van jouw of ??dat ding is echt mega vet
hij heeft er geloof ik €60 voor gekregen... een week later zochten we een contactslot voor een meisje, onzen italianoracer wilde de trekhaak voor de zijne, etc etc,
ik verban niet gemakkelijk iemand uit m'n kennissenkring, maar dezen 'teppen' heeft er wel van,
mijn bloed begint alweer te koken door eraan te denken
Bob schreef:hahaha ja das wel een nadeel idd En die foto van die flandria wat je emm bij overigge brommers hebt gepost bij die 3 wieler is die van jouw of ??dat ding is echt mega vet
neenee, die royal nord en de flandria zijn van een vriend, de "belgoracer" van ons groepje hier