eriks schreef:Waarom gaan jullie niet een tijdje vrijwillgerswerk doen in een mooi warm land ??
Omdat dat klauwen met geld kost, door die commerciële organisaties die erachter zitten.
Je bent zo 3000 euro kwijt om een half jaar ergens vrijwilligerswerk te mogen doen.
Ik doe hier al genoeg vrijwilligerswerk trouwens. Al 15 jaar lang.
eriks schreef:Waarom gaan jullie niet een tijdje vrijwillgerswerk doen in een mooi warm land ??
Omdat dat klauwen met geld kost, door die commerciële organisaties die erachter zitten. Je bent zo 3000 euro kwijt om een half jaar ergens vrijwilligerswerk te mogen doen.
Ik doe hier al genoeg vrijwilligerswerk trouwens. Al 15 jaar lang.
aha ok was slechts een idee of iets anders als waar je voor geleerd hebt
Ik ben ook heeeeeeeeeel ergens anders als ooit de bedoeling was
Tombo schreef:Dat het wilde whiskey dagen zijn bij Gall & Gall, heb mezelf getrakteerd op een Laphroaig 18 YO,, die was nu enigszins betaalbaar, 50 euro
Jij drinkt ook graag whisky? NIX weet je niet wonen hopelijk?
Tombo schreef:Dat het wilde whiskey dagen zijn bij Gall & Gall, heb mezelf getrakteerd op een Laphroaig 18 YO,, die was nu enigszins betaalbaar, 50 euro
neem, die morgen avond maar mee
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tombo schreef:In de technische sector lees en hoor je overal dat ze staan te springen om starters. Eigenlijk iedereen die ik van m'n opleiding (WTB en autotechniek) ken had binnen de kortste keren een baan.
Lekker, whiskey is toch ook een van de wereldwonderen