bajaboy schreef:tussen de de lagen door kan je gewoon schuren . dus als alles juist is(zo doe ik het he ) epoxy( schuren ) plamuren (schuren) gronden (schuren ) kleur (schuren ) vernis (schuren) stickeren en vernissen (schuren) en nogmaals vermissen. schuren moet je natuurlijk niet zien als korrel 280 of zo maar eerder 2000 of hoger ook wel scotts genoemd . dus veel al zal de opject dof zijn
En bij het vernissen , eerst een dun laagje vernis, dan hoelang ongeveer wachten voor de volgende laag?
Hangt er een beetje vanaf hoe snel hij droogt maar max. een half uurtje pakt
ok, had ook zoiets in gedachten , opde bus stond gewoon dat hij na 2 uur was uitgehard
Dit bruine draadje komt uit mijn (imi)contactslot zetten. Waarmee moet deze in contact komen? ik kom er niet helemaal uit... Claxon en neutraal lampje doen het niet....
ja lagers van het blok. van de wielen zullen ze wel gelijk zijn zeker? kweet dat je het kunt aflezen van de lagers ook maar kheb graag mijn spullen in huis voor ik het blok splits mvg
thibaultM schreef:bedankt baja. binnenkort blokje eens reviseren voor mijn rd race projekt als ik eens tijd heb worden de foto's wel bij mijn rd gepost..
wil het bijna zeggen hahahha waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar blijven die foto s??
kdacht al dat ik een verschil had gezien . ja kweet het!! kzal eens werk maken van de foto's! er is wel nog niet veel te zien.. rd ligt uit elkaar. kader is gestraald, wielen gespoten, race poepke gemaakt,.. maarja foto's zeggen meer als woorden é
Dit bruine draadje komt uit mijn (imi)contactslot zetten. Waarmee moet deze in contact komen? ik kom er niet helemaal uit... Claxon en neutraal lampje doen het niet....