Pagina 10 van 100
Geplaatst: 24 feb 2008, 11:43
door Cmon
Volges mij waar je voorvork aan het wiel vastzit daar zon bout losdraaien.
verlichting
Geplaatst: 24 feb 2008, 11:57
door FS1SE
ja kik je massa na koplamp 6/v 15/15 wat of 25/25 licht aan de spoel
teller lamppen 6v/3w of 4 wat niet hoger knipperlichten 6v 10 wat niet hoger
achterlicht met 1 lamp 6v/21/5 watt zou het goed moeten gaanen anders meten hoeveel watt je lichtspoel af geeft
Geplaatst: 24 feb 2008, 12:36
door geo
Axel schreef:Vraagje: hoe moet je je voorkolie uit je poten laten lopen? Het erin doen weet ik wel maar eruit niet

Bij de fs 1's waarvan ik de voorvork olie heb vervangen was de enigste mogelijkheid de voorvork te demonteren en de olie er dan laten uitlopen.
Geplaatst: 24 feb 2008, 12:56
door Axel
Het gaat hier om een 2ru ik weet niet of dat uitmaakt?
Geplaatst: 24 feb 2008, 15:20
door edje
volgens mij zit er dan een kruiskopschroefje onder in de poot, net boven de as

die moet je er uitdraaien

Geplaatst: 24 feb 2008, 15:26
door Axel
Ik heb ff gekeken en er zit geen schroefje, enige wat er wel zit is de as, verder niks
Geplaatst: 25 feb 2008, 15:15
door Niels
Heeft iemand voor mij het
huidige partnummer van de FS50 bocht (32mm)?
Ik heb een nummer opgegeven wat verschilt van wat mijn dealer kan bestellen oid.

Geplaatst: 25 feb 2008, 19:03
door Ton
Niels schreef:Heeft iemand voor mij het
huidige partnummer van de FS50 bocht (32mm)?
Ik heb een nummer opgegeven wat verschilt van wat mijn dealer kan bestellen oid.

http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=2072
Geplaatst: 29 feb 2008, 13:37
door prit2
ff vraagje:
er zat een 180 kort in mijn carb (12/13mm met f5b en snelle uitlaat).
dit reed niet echt prettig, veel stotteren in hoge toeren enz dus nu heb ik er 120 lang in gezet.
Nu mijn vraag:
is dat veel kleiner of niet?
het rijdt wel prettig maar ik heb geen zin in een vastloper op een lang stuk dus daarom vraag ik het hier even..
groeten
Geplaatst: 29 feb 2008, 17:43
door Dorfie
Als je nu kleine villen maakt in je remblokjes doe je dit voor een betere koeling. En een betere koeling resulteerd meestal in betere remmen.
Maar heeft dit eigenlijk wel zin voor een fs1? Of is het gewoon overbodig?
Geplaatst: 29 feb 2008, 18:33
door Triforce
HELP! ik heb sinds 1 dag een zundapp pijp op mijn FS1 gezet maar hij heeft de neiging om vast te lopen maar ik vind geen krassen in de cilinder ik heb zelfs wat meer mengsmering in de benzine gedaan,
Geplaatst: 29 feb 2008, 18:45
door Tombo
Hoe weet je nou of die de neiging heeft om vast te lopen

mHij loopt vast of hij loopt niet vast
Heb je hem wel opnieuw afgesteld?
Geplaatst: 29 feb 2008, 19:14
door Triforce
Tombo schreef:Hoe weet je nou of die de neiging heeft om vast te lopen

mHij loopt vast of hij loopt niet vast
Heb je hem wel opnieuw afgesteld?
Ik weet ongeveer wanneer hij vast gaat slaan ik heb voor de F5B nog 2 FS1 cilindertjes versleten en vaak vastlopers gehad, als ik een lang stuk ga rijden gaat hij steeds meer moeite doen om dezelfde snelheid te houden en gaat hij heel fel klinken en als ik dan de choke uit doe dan doet hij het wel weer,
en ik heb 112 sproeier in zitten van Stage 6 en de naald op 2 van bovenaf gezien en jah ik heb hem aangepast voor deze uitlaat
Geplaatst: 29 feb 2008, 19:59
door prit2
prit2 schreef:ff vraagje:
er zat een 180 kort in mijn carb (12/13mm met f5b en snelle uitlaat).
dit reed niet echt prettig, veel stotteren in hoge toeren enz dus nu heb ik er 120 lang in gezet.
Nu mijn vraag:
is dat veel kleiner of niet?
het rijdt wel prettig maar ik heb geen zin in een vastloper op een lang stuk dus daarom vraag ik het hier even..
groeten
Geplaatst: 29 feb 2008, 22:13
door Triforce
prit2 schreef:prit2 schreef:ff vraagje:
er zat een 180 kort in mijn carb (12/13mm met f5b en snelle uitlaat).
dit reed niet echt prettig, veel stotteren in hoge toeren enz dus nu heb ik er 120 lang in gezet.
Nu mijn vraag:
is dat veel kleiner of niet?
het rijdt wel prettig maar ik heb geen zin in een vastloper op een lang stuk dus daarom vraag ik het hier even..
groeten
kijk goed naar je bougie als hij koffie bruin is