Axel schreef:Wist je dat ik net hoor dat die vriend van me niet 70 maar 105 ging En dat ie niks heeft gekregen Waarom wil ie me nog niet zeggen, krijg ik later te horen...
zijn die agent en die vriend van je soms even in het politie busje geweest ofzo
Ik reed op een baan en er reed een anonieme wagen van de politie achter mij. Ze lieten me stoppen haalde de rollen erbij en m'n brommer ging 99+ op de rollen in 4 en ik had dus nog 2 vitesse over. Wel enorm bizar dat ik maar max. 70 reed op de baan maar coit.
Ik werd dus aangeklaagd voor;
- rijden zonder rijbewijs
- rijden met een voertuig dat niet is ingeschreven
- rijden met een overzekerd voertuig
En verzekeringen doen niet lastig want die moesten niets betalen dus daar hangen ook geen gevolgen aan vast.
in de winter ofzo rij ik wel altij met een motovest en moto broek, handschoene en helm heb ik altij aan, het enigste wat ik nog kan verbetere is men schoene denk
Axel schreef:Wist je dat ik net hoor dat die vriend van me niet 70 maar 105 ging En dat ie niks heeft gekregen Waarom wil ie me nog niet zeggen, krijg ik later te horen...
zijn die agent en die vriend van je soms even in het politie busje geweest ofzo
Wie weet Maar hij had het gefilmd zei die, dus ik krijg het nog wel een keer te zien...
Ik reed op een baan en er reed een anonieme wagen van de politie achter mij. Ze lieten me stoppen haalde de rollen erbij en m'n brommer ging 99+ op de rollen in 4 en ik had dus nog 2 vitesse over. Wel enorm bizar dat ik maar max. 70 reed op de baan maar coit.
Ik werd dus aangeklaagd voor;
- rijden zonder rijbewijs - rijden met een voertuig dat niet is ingeschreven - rijden met een overzekerd voertuig
En verzekeringen doen niet lastig want die moesten niets betalen dus daar hangen ook geen gevolgen aan vast.
das wel k*t, heb altijd wel beetje schrik voor politie als ik rond rijdt met de brommer, ben bezg met plaat op rd rd50 zetten, gaat wel vele leuker zijn