SE topic

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Plaats reactie
Axel

Bericht door Axel »

Bwooaap! Net geschiedenis gehad :) Ging goed. Lekker gestoeid met de republiek, VOC, Franse Revolutie, 10001000 oorlogen in de 19e eeuw en de WO1 :P Na 9 kantjes volgeschreven te hebben vond ik het wel mooi 8)
Dingetje
250km gereden
250km gereden

Bericht door Dingetje »

haha je hebt zeker een meisjes handschrift :P
ik had er nog geen 5 nodig :D
Axel

Bericht door Axel »

Mwa, ik schreef wel redelijk als een wijf ja :P Maar das altijd beter dan dat hiërogliefen handschrift wat sommige jongens hebben :shock: Dan heb ik écht medelijden met de mensen die de examens nakijken :P

Net ff antwoorden gecheckt en ik kom (streng gerekend) uit op 60 punten --> tussen de 7 en 9 :D
Dingetje
250km gereden
250km gereden

Bericht door Dingetje »

netjes hoor, volgens mijn ruime schatting zit k tussen de 5 en de 7 ofzo, wat ruim genoeg is voor een 6 :D
Axel

Bericht door Axel »

Ik wil minstens een 7,4 halen, ik sta nu namelijk een 7,6. Een 8 is toch altijd leuk op je diploma :P
Louistje
100km gereden
100km gereden

Bericht door Louistje »

Zo, vandaag het laatste examen gehad voor deze week. Maandag nog Engels en dan heb ik alles erop zitten.

Lijkt allemaal nog erg goed te gaan!

Er was alleen een vraag bij Wiskunde vandaag (VMBO-KB) die ik echt niet snapte, iemand ook ervaring mee?
Waren een paar vragen over darten... echt moeilijk!
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

wat was de vraag?
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

ik hoorde trouwens iets over de zilveren eeuw... zegt me dus helemaal niets?

What's next, de koperen eeuw?
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

rise and shine schreef:What's next, de koperen eeuw?

Nee, koper zit vóór zilver..
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

net natuurkunde gehad

het voordeel van een verstrooide leraar is dat ie het niet door heeft dat ie niet antwoord op je vraag geeft maar je gewoon het antwoord op DE vraag geeft :lol: uds he tcompex deel had ik helemaal goed :P

maar het laatste deel van he tnie compex stuk(over die ster en de zon enzo) ging echt k*t,

man ik ben echt benieuwd wat ik er voor heb :P
Axel

Bericht door Axel »

rise and shine schreef:ik hoorde trouwens iets over de zilveren eeuw... zegt me dus helemaal niets?

What's next, de koperen eeuw?

Je had de Gouden Eeuw (1560-1672): enorme economische bloei van de Republiek der Nederlanden (onder andere door de VOC enzo). Toen verloor de Republiek enkele oorlogen van Engeland + mercantilisme (protectionisme) van Engeland en Frankrijk --> die haalden Rebubliek langzaam in. Dus toen begon in 1672 de Zilveren Eeuw (1672-1780), wat relatieve economische achteruitgang inhield. Pas na 1780 was er absolute economische achteruitgang in de Republiek.
:prof:
Martijn

Bericht door Martijn »

mpro09 schreef:net natuurkunde gehad

het voordeel van een verstrooide leraar is dat ie het niet door heeft dat ie niet antwoord op je vraag geeft maar je gewoon het antwoord op DE vraag geeft :lol: uds he tcompex deel had ik helemaal goed :P

maar het laatste deel van he tnie compex stuk(over die ster en de zon enzo) ging echt k*t,

man ik ben echt benieuwd wat ik er voor heb :P

ATC stijl, gingen er bij ons dus computers kaput. Daarnaast wist de leraar er zelf ook niets van :| Compex verneukt dus, de rest was appeltje eitje !
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Yeah in ben geslaagd 8)

Eindelijk na al die tijd, Heb ik mijn veter strik diploma 8)
casper2ru

Bericht door casper2ru »

Louistje schreef:Zo, vandaag het laatste examen gehad voor deze week. Maandag nog Engels en dan heb ik alles erop zitten.

Er was alleen een vraag bij Wiskunde vandaag (VMBO-KB) die ik echt niet snapte, iemand ook ervaring mee?

bij die kwam ik op 2.78 m hoog uit heb er een kwartier over gedaan om het foute andwoord te vinden :x
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

Louistje schreef:Zo, vandaag het laatste examen gehad voor deze week. Maandag nog Engels en dan heb ik alles erop zitten.

:lol: ja die heb ik ook gemaakt
alleen welke vraag snapte je niet ?
Plaats reactie