Ik heb je nog gevraagd om nog wat in te zenden van je mooie brommers, maar dat wilde je niet. En is ook goed.
Ik vind het persoonlijk ook wel leuk dat mensen gewoon hun gebruiksbrommer inzenden voor de kalender. Je kunt terugkijken bij de inzendingen: veel origineel-origineels zat er niet tussen. Ben gegaan voor de mooiste kalender-foto's qua setup. (Maar die discussie is er ook al geweest )
Je kunt ook een kalender laten afdrukken met eigen brommers, of met FS1 folders. Of van je hond. Is best leuk om te doen hoor. Alles kun je zelf kiezen en instellen.
Ik wil je ook best wel helpen met iets te maken, als je me vertelt wat je wilt en me het materiaal aanlevert.
Jeti schreef:Ik heb je nog gevraagd om nog wat in te zenden van je mooie brommers, maar dat wilde je niet. En is ook goed. Ik vind het persoonlijk ook wel leuk dat mensen gewoon hun gebruiksbrommer inzenden voor de kalender. Je kunt terugkijken bij de inzendingen: veel origineel-origineels zat er niet tussen. Ben gegaan voor de mooiste kalender-foto's qua setup. (Maar die discussie is er ook al geweest )
Je kunt ook een kalender laten afdrukken met eigen brommers, of met FS1 folders. Of van je hond. Is best leuk om te doen hoor. Alles kun je zelf kiezen en instellen. Ik wil je ook best wel helpen met iets te maken, als je me vertelt wat je wilt en me het materiaal aanlevert.
Juist Jeti discussie is al geweest als de meeste het mooi vinden is het prima !