David schreef:Van mijn lief cadeaubon om een kwartier met een lamborghini gallardo te gaan rijden
Leuke gedachte en kado, ik vrees enkel dat jij er niet zult mee rijden, maar naast een bijgeleverde chauffeur zal meerijden
Je hebt ook van die bonnen waar je zelf mee mag rijden hoor. Stond eens in de autoreview. Begint van porshe 911 en stijgt zo verder naar lambo en ferrari gelijk met de prijs
Ik zal het hier weten te zeggen of ik er zelf heb mee mogen rijden Zoniet zal het ook wel een ervaring zijn, de snelste wagen waarmee ik tot nu toe ben meegereden is een een bmw 535 en dat vond ik al redelijk spectaculair
marco schreef:Ik heb ook wel eens met een Mitsubishi Evolution rallyauto gereden
Ik had eens de kans om met een Dodge viper van de 24h zolder mee te rijden , helaas had ik toen examen Heb wel eens 20m in een Golf III van de flikken gereden
marco schreef:Ik heb ook wel eens met een Mitsubishi Evolution rallyauto gereden
Ik had eens de kans om met een Dodge viper van de 24h zolder mee te rijden , helaas had ik toen examen Heb wel eens 20m in een Golf III van de flikken gereden
David schreef:Ik zal het hier weten te zeggen of ik er zelf heb mee mogen rijden Zoniet zal het ook wel een ervaring zijn, de snelste wagen waarmee ik tot nu toe ben meegereden is een een bmw 535 en dat vond ik al redelijk spectaculair
Das al niet min, die bmw's van tegenwoordig, zijn echt krachtiger en krachtiger.
Was het een diesel of benzine?
Maar die rally auto's zijn nog een klasse apart, zelfs die kleine skoda's zijn al kicken denk ik Ultieme ervaring is toch een formule 1 wagen denk ik, in een ferrari of mclaren!