Pagina 91 van 100

Geplaatst: 10 jan 2012, 16:20
door marco
Gefeliciteerd :cheers:

Maar mag je zoveel fouten hebben dan?

Geplaatst: 10 jan 2012, 16:22
door mpro09
ja bij dat onderdeel wel. die gevaarherkenningsvragen slaanecht helemaal nergens op.

gefeliciteerd trouwens! :lol:

Geplaatst: 10 jan 2012, 16:28
door henkie22222
bedankt,

ja dat onderdeel is waardeloos.
ze maken een schets van een verkeerssituatie en dan kijk je of je:
A: remt B: gas inhoud C: niets
ongeveer de helft van de tijd is het eigenlijk discutabel.

Geplaatst: 10 jan 2012, 17:26
door Jeti
Gefeli! 8)

Geplaatst: 10 jan 2012, 18:22
door ginofs1
henkie22222 schreef:
henkie22222 schreef:Wist je dat dinsdag auto theorie
Heb er een goed gevoel over :D


Geslaagd :balloon: :cheers:
12 van de 25 fout bij gevaarinschatten (het maximum) :shock:
En 2 van de 40 fout bij verkeersregels (max 5)



gefeliciteerd makker

Geplaatst: 10 jan 2012, 18:31
door nieknatuurlijk
ginofs1 schreef:
henkie22222 schreef:
henkie22222 schreef:Wist je dat dinsdag auto theorie
Heb er een goed gevoel over :D


Geslaagd :balloon: :cheers:
12 van de 25 fout bij gevaarinschatten (het maximum) :shock:
En 2 van de 40 fout bij verkeersregels (max 5)



gefeliciteerd makker

Geplaatst: 10 jan 2012, 18:53
door NIX
Nu de rest nog.

Geplaatst: 10 jan 2012, 19:36
door the_destroyers
Jeti schreef:Gefeli! 8)

Geplaatst: 10 jan 2012, 23:28
door Niels

Geplaatst: 10 jan 2012, 23:32
door mpro09
ja dat wist ik :baas:

Geplaatst: 11 jan 2012, 01:10
door marco
Wist je dat net met Gino lopen kloten om een blokje dicht te krijgen?
Lager ging niet over de krukas heen bleef haken halverwege.
Toen het lager maar eerst op de krukas geslagen en toen het blokje dicht gemaakt.

Wist je dat een cdi van een peugeot scooter ook werkt op een cdi ontsteking van Gino?
Alleen is het tijdstip dan erg laat ongeveer 1mm voor.

Geplaatst: 11 jan 2012, 09:25
door NIX
De CDI's die op de Honda's en al hun bamiklonen enzo gebruikt worden zullen ook wel werken. Wel de onbegrensde en niet de vervroegende gebruiken. Je zou ook een keer met een pickup en pukkel buiten de poelie kunnen werken.

Geplaatst: 11 jan 2012, 20:30
door ginofs1
marco schreef:Wist je dat net met Gino lopen kloten om een blokje dicht te krijgen?
Lager ging niet over de krukas heen bleef haken halverwege.
Toen het lager maar eerst op de krukas geslagen en toen het blokje dicht gemaakt.

Wist je dat een cdi van een peugeot scooter ook werkt op een cdi ontsteking van Gino?
Alleen is het tijdstip dan erg laat ongeveer 1mm voor.



Nou dat klink niet lekker zeg .

Lager eerst verwarmt en de lager er met een buisje voorzichtig op getikt.
Zelfs een lap met een gatje over de kruktap en lager getrokken om het vuil en stop weg te houden met tikken.

Krukas draait als een speer in de lagers.

Geplaatst: 11 jan 2012, 20:54
door marco
ginofs1 schreef:Krukas draait als een speer in de lagers.


C4 8)

Geplaatst: 11 jan 2012, 21:01
door Niels
Veel te veel speling :P