Triforce schreef:ik vind de acceleratie nog best mee vallen moet ik eerlijk zeggen
ga gij maar nog wa vijlen aan uw 60cctje
Haha, hoe droog
ik ben met mijn eigen projecten bezig, en ik probeer een cilinder te creëren die makkelijk onderin rijdt maar toch ook door kan trekken naar een hogere snelheid,
en ik heb mijn FS1 cil van 43mm naar 43,5mm laten honen, en hiervoor reed hij iets van 95 met de vertanding 15/40 die hij makkelijk trekte
en ik heb een snellere optrekkende cilinder (F5B de uitlaatpoort net een klein mm omhoog) gehad met de vertanding 14/44 op het schijfblok die makkelijk 85 haalde zonder echt bewerkt tezijn aan de spoelpoorten
ik moet met mijn membraam blok nog nieuwe lagers is stoppen want me vader heeft C4 lagers erin gedaan (in iedergeval de gene met minder speling) want hij begint behoorlijk te trillen op toeren, en mijn punten verstellen zichzelf als ik aan het rijden ben, ik krijg hem gewoon niet genoeg vast,
ma ik denk als ik met het schijfblok klaar ben dan gaat die ook wel als een speer met de verse FS1 cil, ik heb een klein beetje de schijf aan gepast en hij trok nog harder op en harder door
@Triforce, ik blijf 't vreemd vinden hoor, een brommer rijdt, de ander wil nie lope (voorzover ik lees etc. dan) en alle supersonische snelheden die je gehaald heb zijn nu verdwenen
Ik zou er graag bij willen zijn als jou onee je pa's machien en die van Sam naast mekaar staan
Mischien klink ik beetje sarcastisch, maar dat ben ik ook even
Triforce schreef:ik vind de acceleratie nog best mee vallen moet ik eerlijk zeggen
ga gij maar nog wa vijlen aan uw 60cctje
Haha, hoe droog
ik ben met mijn eigen projecten bezig, en ik probeer een cilinder te creëren die makkelijk onderin rijdt maar toch ook door kan trekken naar een hogere snelheid,
en ik heb mijn FS1 cil van 43mm naar 43,5mm laten honen, en hiervoor reed hij iets van 95 met de vertanding 15/40 die hij makkelijk trekte
Op een gegeven moment loop je gewoon tegen de beperkingen aan van een kleine 2-takt motor. Je kan niet alle 2 hebben. Het wordt op een gegeven moment toch te hoogtoerig om relaxed mee te kunnen rijden.
ik heb er nu wel 1 maar hij wilt nog niet helemaal goed gaan omdat ik niet de goede sproeiers heb, en zoals een athena hoort te rijden is van kracht onderin naar veel kracht bovenin, maar de spoeling van mijn beide athena's zijn niet goed dus ik ga die aanpassen en kijken wat ze kunnen doen,