Pagina 92 van 100

Geplaatst: 14 jun 2008, 14:48
door Dorfie
harmen251 schreef:
Triforce schreef:ik vind de acceleratie nog best mee vallen moet ik eerlijk zeggen


ga gij maar nog wa vijlen aan uw 60cctje


Haha, hoe droog 8)

Geplaatst: 14 jun 2008, 17:15
door Triforce
Dorfie schreef:
harmen251 schreef:
Triforce schreef:ik vind de acceleratie nog best mee vallen moet ik eerlijk zeggen


ga gij maar nog wa vijlen aan uw 60cctje


Haha, hoe droog 8)


ik ben met mijn eigen projecten bezig, en ik probeer een cilinder te creëren die makkelijk onderin rijdt maar toch ook door kan trekken naar een hogere snelheid,

en ik heb mijn FS1 cil van 43mm naar 43,5mm laten honen, en hiervoor reed hij iets van 95 met de vertanding 15/40 die hij makkelijk trekte

Geplaatst: 14 jun 2008, 17:17
door Triforce
en ik heb een snellere optrekkende cilinder (F5B de uitlaatpoort net een klein mm omhoog) gehad met de vertanding 14/44 op het schijfblok die makkelijk 85 haalde zonder echt bewerkt tezijn aan de spoelpoorten

Geplaatst: 15 jun 2008, 00:18
door YamaSam
in die laatste post zeg je het,
de cilinder is maar een klein stuk van de puzzel

ik kijk ernaar uit onze machines es naast elkaar te zetten :wink:

Geplaatst: 15 jun 2008, 09:35
door Triforce
ik moet met mijn membraam blok nog nieuwe lagers is stoppen want me vader heeft C4 lagers erin gedaan (in iedergeval de gene met minder speling) want hij begint behoorlijk te trillen op toeren, en mijn punten verstellen zichzelf als ik aan het rijden ben, ik krijg hem gewoon niet genoeg vast,

ma ik denk als ik met het schijfblok klaar ben dan gaat die ook wel als een speer met de verse FS1 cil, ik heb een klein beetje de schijf aan gepast en hij trok nog harder op en harder door

Geplaatst: 16 jun 2008, 20:18
door dewaal

Geplaatst: 16 jun 2008, 21:40
door Aad
@Triforce, ik blijf 't vreemd vinden hoor, een brommer rijdt, de ander wil nie lope (voorzover ik lees etc. dan) en alle supersonische snelheden die je gehaald heb zijn nu verdwenen :?

Ik zou er graag bij willen zijn als jou onee je pa's machien en die van Sam naast mekaar staan 8)

Mischien klink ik beetje sarcastisch, maar dat ben ik ook even :x

Geplaatst: 16 jun 2008, 22:50
door Triforce
die snelheden heb ik gehaald met mijn schijfblok en met mijn vaders membraamblok wilt hij niet goed de toeren in en dus verlies in snelheid.

Geplaatst: 17 jun 2008, 06:01
door Niels
Triforce schreef:
Dorfie schreef:
harmen251 schreef:
Triforce schreef:ik vind de acceleratie nog best mee vallen moet ik eerlijk zeggen


ga gij maar nog wa vijlen aan uw 60cctje


Haha, hoe droog 8)


ik ben met mijn eigen projecten bezig, en ik probeer een cilinder te creëren die makkelijk onderin rijdt maar toch ook door kan trekken naar een hogere snelheid,

en ik heb mijn FS1 cil van 43mm naar 43,5mm laten honen, en hiervoor reed hij iets van 95 met de vertanding 15/40 die hij makkelijk trekte


Een 4takt cilinder? :P

Geplaatst: 17 jun 2008, 09:15
door Tombo
Op een gegeven moment loop je gewoon tegen de beperkingen aan van een kleine 2-takt motor. Je kan niet alle 2 hebben. Het wordt op een gegeven moment toch te hoogtoerig om relaxed mee te kunnen rijden.

Geplaatst: 17 jun 2008, 10:06
door Triforce
ik heb er nu wel 1 maar hij wilt nog niet helemaal goed gaan omdat ik niet de goede sproeiers heb, en zoals een athena hoort te rijden is van kracht onderin naar veel kracht bovenin, maar de spoeling van mijn beide athena's zijn niet goed dus ik ga die aanpassen en kijken wat ze kunnen doen,

Geplaatst: 17 jun 2008, 10:51
door YamaSam
8)
meanwhile back in the samcave:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: 17 jun 2008, 10:57
door Yamaha rd50m
proper!!!
zo'n zadel maakt echt wel veel verschil!

Geplaatst: 17 jun 2008, 14:04
door Tombo
Ga je hem helemaal opvullen met schuim (zoals origineel), of maak je hem wat lager (wat ik vetter vind :P)

Geplaatst: 19 jun 2008, 21:33
door Tombo


:P Gouwe ouwe