ik heb de hoop voor vandaag op gegeven. K ben tot de conclusie gekomen dat er toch geen olie in mn cilinder komt Dus ik ga de bende opruimen en wachten tot volgende week ofzo
Vandaag geprobeerd om met mijn pa het afgebroken tapeind eruit te krijgen. beetje uitgeboord en linkse tap erin maar die brak ook af Nu lukt het niet meer om dat ook weg te boren want het is gehard staal. Wat nu te doen? Maar een heel nieuw rechter middencarter kopen dan?
gister de achterbrug van henk op mij brommer gezet zie t ergoed uit met steppenbalk moet alleen nu andere boutjes en bussen door de schokbrekers doen want anders past het niet
Axel schreef:Vandaag geprobeerd om met mijn pa het afgebroken tapeind eruit te krijgen. beetje uitgeboord en linkse tap erin maar die brak ook af Nu lukt het niet meer om dat ook weg te boren want het is gehard staal. Wat nu te doen? Maar een heel nieuw rechter middencarter kopen dan?
je zou kunnen poberen om een dop uit je doppenset zo te bewerken dat hij in de sleuven van de tap past. dan kun je hem er mischien weer uitdraaien