dan begonnen aan de eerste afwassing met abnet, en een chroomreddingstest met acf-50..
er zijn sleutels en twee paar belgische motopapieren bij, de enige onderdelen die missen is het stuur en de zijkapjes van de groene, en van de rooie de remklauw... in die rooie zijn zadel zit geen enkel scheurtje! de beide blokken zijn los en hebben nog compressie, ik denk niet dat ze zoveel gereden hebben.. abnet??? en acf-50??? Is dit iets uit je hoge hoed of kan een normaal mens daar ook iets mee aanvangen, graag wat meer uitleg. grt Geo
Tombo schreef:Kan je dat niet beter aan hem zelf vragen? Zal wel een soort van poetsmiddel zijn ofzo denk ik
Daar heb ik dus geen kl...n aan.
A.als je iets verder terug gelezen had wist je dat ik dit hem al gevraagt heb, maar hij is toevallig niet online.
B.dit had ik ondertussen ook al zelf bedacht.
Tombo schreef:Kan je dat niet beter aan hem zelf vragen? Zal wel een soort van poetsmiddel zijn ofzo denk ik
Daar heb ik dus geen kl...n aan. A.als je iets verder terug gelezen had wist je dat ik dit hem al gevraagt heb, maar hij is toevallig niet online. B.dit had ik ondertussen ook al zelf bedacht.
geo, als je quote moet je effe kijken waar je typt, jou tekst staat gewoon mee in de quote dus grote kans dat hij dat niet gelezen heeft