ik heb hier vario nichten en de nieuwe schakelbrommers die altijd willen racen, maar die nieuwe schakels winnen het niet van mij, behalve als ze 70cc hebben lukt het ze
Triforce schreef:ik heb hier vario nichten en de nieuwe schakelbrommers die altijd willen racen, maar die nieuwe schakels winnen het niet van mij, behalve als ze 70cc hebben lukt het ze
Wat hebben jullie tegen vario's ?! Een vespa cioa en die citta's hebben vaak ook variosetjes derop ?!
Triforce schreef:ik heb hier vario nichten en de nieuwe schakelbrommers die altijd willen racen, maar die nieuwe schakels winnen het niet van mij, behalve als ze 70cc hebben lukt het ze
hoe hard gaat die van jou dan ?
als je die nieuwe schakels eruit wil rijden, moet je wel van goede huize komen
hij gaat nu 85 - 90 en hij trekt bij ongeveer 6000 - 7000 toeren pas in zijn powerband, en ik zijn 4 gaat hij behoorlijk snel naar de 90, ik heb hem nog niet verder getrokken dan 90 dus dat wordt nog ff afwachten wat hij gaat doen als ik de 1000km grens heb berijkt
nieuwe gelijkrichter eropgezet, en lampjes vervangen.
Wou ook me tellerlampjes doen, dan kom je erachter dat er geen teller verlichting in zit.. (helemaal niks)
toen proberen te kijken of me licht het deedt, maar ohja! k*t. hij vonkt niet.. dus daar ook nog ff naar wezen kijken, stekkers nalopen enzo maar niks verder gekomen