Wat heb jij vandaag op of met je brommer gedaan?

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Fyer

Bericht door Fyer »

ben vandaag bijna op mijn bek gegaan, ik reed dus op een kruispunt en ik maak gewoon de boch met 20 - 30 km/h en opeens Slipt mijn achterband weg :shock: omdat het glad was :shock: maar ik kon mijn brom ngo net overeind houde dus hij is nog heel 8)
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Oeh das geluk hebben!
Je staat nog verbaasd wat er gebeurt bij 20-30 km/h :P
Fyer

Bericht door Fyer »

nou ja een maat van me ging op zijn bek over een paar blaadjes met 20 - 30 km maar remde te hard zijn brommer naar de klote en een arm gebroken. :(
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Dat is klote ja :(
ik ben vorig jaar ook op vochtige bladeren onderuit gegaan, ofjah, vochtige weg en echt van die platgereden bladen. Ik ging echt maar 20 ofzo :S
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door jeroenvans »

ik een keer in een bocht met 15 ofzo, de weg was nat en het was zo'n rode klinkerweg :? . regenbroek naar de kloten, steppenbalk krom en het stuur was ook niet meer wat het geweest is.... brommer gleed nog even door... ik rennen en dat dit uitgezet en rechtop. toen moest ik wel ff wachten met rijden, want ik stond te trippen van adrenaline :lol:
verden nog een keer op brommervakantie, brommer 5 cm van de bumper gestopt met glijden. toen was mijn regenbroek stuk, steppenbalk krom, deuk in tank, maar nog veel vreemder, het beeldscherm van mn telefoon stuk(zat nl in zo'n beschermhoes van best dit plastic en die was niet stuk :? )
gelukkig had in nog precies zo'n telefoon liggen en kon ik de schermpjes omwissellen :nerd:
reddevil
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door reddevil »

1 keer uitgegleden in de bocht met regen :?
ging 15 ofzo en toen ging mijn achterwiel over zon ... witte streep :? :x
steppenbalk rubber afgesleten, knipperlichten geplet, en mijn voorrem hendel is wat beschadigd :cry:
Hans W
250km gereden
250km gereden

Bericht door Hans W »

1 keer uitgegleden in het gras
ik reed op een rag tsx en het was nat, ik wou ff slippen maar toen gleed me de acherkant weg
weinig schade gelukkig, maar wel apart om een keer mee te hebben gemaakt
prit2

Bericht door prit2 »

het is vaak zo bij slippen dat je achterbandt wegglijdt, ik heb het een keer geprobeerd zonder glijdend achterwiel maar toen reed m'n brommer gewoon door :?
:D
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

bij mij gleed me voorwiel weg in een gigiantische hondedrol in een bocht :D
gelukkig niet op de fs1
Dorfie

Bericht door Dorfie »

Aangezien iedereen tussen de 5 km/u en 30 km/u op z'n bek is gegaan, is mijn conclusie: Elke bocht min. 75 km/u :D

Dan ga je gewoon met lekker veel overstuur door de bocht. Je achterwiel breekt helemaal uit enzo maar, ge gaat niet op je bek als je hem onder controle kan houden en je laat ineens een mooi staaltje rijdkunsten zien. :D
pee67
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door pee67 »

Met mijn eerste FS1 (dat was in 1984) (opgevoerd, 16 carb, 60 cc, snelle uitlaat) met 70 door een bocht waar wat los grind lag.......natuurlijk hartstikke waterpas gegaan......al schuivend de greppel in gedonderd.....1.5 meter omlaag gekukeld.....na een half uur plaren eindelijk uit de greppel geklommen met mijn brommer en lopend naar huis gegaan...bevestigingspunten van voorsparbord finaal afgebroken en stuur was maar een klein beetje krom :cry:
Dorfie

Bericht door Dorfie »

Oei, dus mijn theorie klopt toch niet. oooh, spijtig :(
pee67
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door pee67 »

Proberen kan je altijd natuurlijk :D
Dorfie

Bericht door Dorfie »

haha, met mijn auto is da toch zo :oops:

ESP af en gewoon wa gas geve in den bocht en tegesture :D Hahaha, het plezier van achterwiel aandrijving :P
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

is idd de enige reden dat ik er ook zon tupperware quad bij heb :P
Gesloten