Dacht als zoits...maar dat leek me zo lang...
Het probleem met de kabel dat ik hem is dat het uitstekende ijzertje niet lang genoeg is Ik snap het echt niet zo goed...
Zo'n kabel is toch vrij universeel...(binnenin kreidler hé)
Dacht als zoits...maar dat leek me zo lang... Het probleem met de kabel dat ik hem is dat het uitstekende ijzertje niet lang genoeg is Ik snap het echt niet zo goed... Zo'n kabel is toch vrij universeel...(binnenin kreidler hé)
marco schreef:Misschien dat de binnenkabel aan een kant iets langer is.
aaah neeh dat heb ik al eens geprobeert Maar sebiet ga ik eens chekken dat ik hem niet wat kan aanpassen.
Had mailtje naar JMPB gestuurd en die zeggen dat ik de VDO 850mm moet kopen.
En dat die zou passen
Jeti schreef:klopt het dat dit geen duitse, langere achterbrug is?
Weet ik niet, geen verstand van, maar.....................................................
Vindt wel nog steeds dat je heeeeel veeeeel mazzel heb gehad (en het is je ook zeker gegund).
Jep dat was men plan...maar moet er nog even over nadenken...want dan moetik hem ook terug plakken...anders schijft hij gewoon door
Terug plakken?
Wat bedoel je daar mee?
Wel kijk...als je de buitenmantel inkort is er een stukje tussen uit...dus moetje dat toch terug vastplakken... want het ijzeren omhulsel los en terug vastmaken is geen optie
Jeti schreef:klopt het dat dit geen duitse, langere achterbrug is?
Weet ik niet, geen verstand van, maar..................................................... Vindt wel nog steeds dat je heeeeel veeeeel mazzel heb gehad (en het is je ook zeker gegund).
Dank je wel
Zwepper schreef:jett zo te zien is het gewoon een normale brug
Maar betekent dat dat de oudere Duitse modellen wel een normale hadden? Of zou hij vervangen zijn??