FS1 blijft lopen he, bij de kreidler rij je constant met schrik dat er iets kapot gaat! Al vind ik jouw kreidler stiekem wel vet, 1vd mooiste modellen, alleen spijtig geen 5bak!
hoe langer ik met brommers bezigben, hoe langer ik begin te denken dat het puur aan 'het mannetje' ligt, of je er probleemloos dagelijks mee kan rijden of niet!
Daar heb je zeker gelijk in Sam, daarom kan jij met een moto fs1 met een cilinder van 34euro blijven rijde, terwijl sommigen een cilinder van 135euro stuk krijgen!
the_destroyers schreef:Daar heb je zeker gelijk in Sam, daarom kan jij met een moto fs1 met een cilinder van 34euro blijven rijde, terwijl sommigen een cilinder van 135euro stuk krijgen!
ja daar draai ik me hand niet voor om.
het is buigen of barsten,
volle gaas of niks!! blazen zalie
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
the_destroyers schreef:Daar heb je zeker gelijk in Sam, daarom kan jij met een moto fs1 met een cilinder van 34euro blijven rijde, terwijl sommigen een cilinder van 135euro stuk krijgen!
ja daar draai ik me hand niet voor om. het is buigen of barsten, volle gaas of niks!! blazen zalie