Vincent2 schreef:toeme toch, wa zit dieje witloof? Woonde der is iemand in de buurt v/h forum, ma nu is dije precies aant mindere mé z'n fs1gekte
Der wonen 2 fs1 gekken in Westerlo, en 1 rd verslaafde in Stelen(Geel). De grootste fs1 fan woont in Langdorp zelf. Ook in Herselt zitten fs1 fans. Ook in Tongerlo zou er meer dan één fs1 moeten rondrijden. Zo wat dat betreft heb je eigenlijk niets te klagen
Ge vergeet ter precies nog een paar in omgeving sint-truiden
zjust nog twee in St-truiden, alhoewel het daar aan de kant van de Safraanberg opmerkelijk stil is de laatste tijd Lutterzele gaast als vanouds, Ham is aan't verkopen. Van Herenthout ook al lang niets meer gehoord. En is het diploma in Beringen al gehaald?
Jama Geo, tis nie omdat het hier op de moment stillekes is dat we met niks bezig zijn hè
Ik ga binnenkort nog wel met het 1 en ander projectje beginnen...geduld
Heb nog maar pas mijn wielen van mijne goude 73-er gedaan en nu nog wat afstelwerk en dan kan ik beginnen aan de volgende!
De basis ligt al klaar
En wat spoken ze daar in Geel-Oevel-Westerlo uit op FS1 vlak ?
Cheeeerss, Micky
Een gele 380 is zo goed als klaar. Nu ligt er een oude bekende van jou "eindelijk" opnieuw op de operatietafel voor de laatste cosmetische ingrepen. Allee "cosmetisch", misschien moet er ook nog een openhartoperatie volgen
Heheheh LOLOL De grijze 1J6 dus
Die gele 380 zijn er daar al foto's van te bezichtigen?
@ Maarten: ja ja ik ben benieuwd, dat het maar rap september is dan!!!
Naar mijn weten moet je hem eerst hacken. Dat proces duurt een hele tijd. Ik heb ook ooit zo'n ding gewild maar een iPod touch gekocht. Volgens mij gaat het hacken op vergelijkbare manier: jailbreak via internet.
Spellen kan je daarna gewoon downloaden en op het memory stickje zetten.
Naar mijn weten moet je hem eerst hacken. Dat proces duurt een hele tijd. Ik heb ook ooit zo'n ding gewild maar een iPod touch gekocht. Volgens mij gaat het hacken op vergelijkbare manier: jailbreak via internet.
Spellen kan je daarna gewoon downloaden en op het memory stickje zetten.
Tombo schreef:Is er hier iemand met een PSP (liefst nieuwe serie, de 3000). En zoja, hoe zit het met minder legale spellen enzo
oudere psp`s hackte je altijd met custom firmware en een andere batterij ofzo. Maar die 3000 is volgens nog niet echt makkelijk te hacken. op dealextreme.com stond volgens mij ook nog wat van dat spul
Dat van batterij is echt gelul hoor!
Firmware hacken kan vaak met een programmatje. Aansluiten op je pc et voilà.
Je zal wel altijd oudere software op komen dan de nieuwste firmware.
Roberto.B schreef:WIE WEET HOE JE DE POLITIE KUNT AFLUISTEREN
IK HAD WAT GELEZEN DAT JE IETS MET JE RADIO MOET DOEN
Dat was vroegah, toen kon je gewoon meeluisteren op de plietsiescanner als je de goede apparatuur had enzo. Mocht toen ook al niet.
Nu hebben ze volgens mij nieuw high tech niet-afluisterbaar systeem ofzo
Je kunt wel vrachtwagenchauffeurs afluisteren met 27 MC, kanaal 16 is voor de truckers. Ik heb ook zo'n ding in mn bus, erg grappig