Pagina 98 van 100

Geplaatst: 05 mei 2008, 00:13
door rise and shine
ik denk dat ik 1^3 nog niet heb geluisterd...

( en even om een idee tegeven dat dat aantal uren best hard aan tikt alles van Queen duurt al 18:56:50.142)

Geplaatst: 06 mei 2008, 18:24
door Triforce
wist je dat mijn imi Z1 cilinder een uitlaatpoort hoogte van 24mm heeft

Geplaatst: 06 mei 2008, 20:36
door Tombo
Wist je dat ik vandaag moest werken om 13.00 uur
Wist je dat eerst een ongeblazen VW Caddy diesel van Nijmegen naar Lelystad brengen :(
Wist je dat daarna naar Zwolle toe, MET HET OV :evil: om een auto op te halen
Wist je dat ik er bijna 3 uur over deed om van lelystad naar m'n bestemming in zwolle te komen :evil:
Wist je dat de auto die ik op moest halen gelukkig een goede auto was :P Toyota Avensis station D4D :P

Geplaatst: 06 mei 2008, 21:43
door jonnotje
Triforce schreef:wist je dat mijn imi Z1 cilinder een uitlaatpoort hoogte van 24mm heeft


je bedoelt van rand tot bovenkant van de poort?

Geplaatst: 06 mei 2008, 22:10
door edje
zijn er ook al imitatie zeta's?

Geplaatst: 06 mei 2008, 23:35
door Triforce
jonnotje schreef:
Triforce schreef:wist je dat mijn imi Z1 cilinder een uitlaatpoort hoogte van 24mm heeft


je bedoelt van rand tot bovenkant van de poort?


dat bedoel ik jah, maar ik vind het raar dat hij toch zo hoog toerig is en onderin helemaal niks heeft, het is 50cc met enorme spoelpoorten

Edje: hij zat toevallig op mijn eerste fs1

Geplaatst: 07 mei 2008, 12:46
door jonnotje
triforce wil je misschien voor mij een poortmap maken?

Geplaatst: 07 mei 2008, 14:17
door Triforce
ik zal wel kijken wat ik kan doen, de spoelpoorten zelf zitten iets meer naar achter naar de twee kleine spoelpoorten,

Geplaatst: 07 mei 2008, 16:00
door jonnotje
Triforce schreef:ik zal wel kijken wat ik kan doen, de spoelpoorten zelf zitten iets meer naar achter naar de twee kleine spoelpoorten,


graag, want dan ken ik die namelijk vergeleiken met een yb50 cilinder die ik heb liggen...

Geplaatst: 07 mei 2008, 16:04
door YamaSam
wist je dat je wat veel ongedefinieerde termen gebruikt in mijn ogen?

->wat is zó hoogtoerig?
->wat zijn énorme spoelpoorten?

wist je dat je foto's kan posten etc :mrgreen:

Geplaatst: 07 mei 2008, 16:09
door Yamaha rd50m
efkes vraagske tssdoor,
als ge nu cilinder vijlt, steigt uw snelheid dna bij dezelfde toeren, of steigen uw toeren ook?

Geplaatst: 07 mei 2008, 16:11
door jonnotje
YamaSam schreef:wist je dat je wat veel ongedefinieerde termen gebruikt in mijn ogen?

->wat is zó hoogtoerig?
->wat zijn énorme spoelpoorten?

wist je dat je foto's kan posten etc :mrgreen:


dacht ik ook al aan :P daarom ben ik ook benieuwd naar een poortmapje

Geplaatst: 07 mei 2008, 16:29
door YamaSam
Yamaha rd50m schreef:efkes vraagske tssdoor,
als ge nu cilinder vijlt, steigt uw snelheid dna bij dezelfde toeren, of steigen uw toeren ook?

dat hangt ervan af hóe je'm vijlt,
maak je de poorten breder, maar niet hoger, dan kan je met dezelfde toeren harder door een zwaardere vertanding,
maak je de poorten hoger, dan maakt ie meer toeren, en gaat ie harder met dezelfde vertanding..
(in het laatste geval wordt ie wel wat later 'wakker')

vijl je'm hoger én breder, dan wordt het gevaarlijk naar 'segmenthappen'
da's de eeuwige zoektocht naar de gulden middenweg :wink:

Geplaatst: 07 mei 2008, 17:25
door Triforce
YamaSam schreef:wist je dat je wat veel ongedefinieerde termen gebruikt in mijn ogen?

->wat is zó hoogtoerig?
->wat zijn énorme spoelpoorten?

wist je dat je foto's kan posten etc :mrgreen:


mijn z1 begint pas echt te werken in de wat hogere toeren, hoger dan een gewone fs1 cilinder,

foto's kan wel maar moet ik even kijken waar de camera is,

Geplaatst: 07 mei 2008, 17:53
door Thomash
Wist je dat dit topic bijna op de 100 pagina's zit!

wist je dat ik dacht dat maarten een cilinder had laten tunen ?