Over een half jaartje is de beurs er weer denk En dan verwacht ik wel dat jullie allemaal op de brommer komen, want kom dan niet weer aan met 4 kapotte brommers Stelletje losers Nee het was echt vet En ook nog wat leuke dingen gekocht (origineel zuigersetje voor 10 euri en bagagerekje )
Hoe past ie niet dan? Hij heeft zeker speling op het gashandvat? Heb ik ook. Ik heb die stelmoer en het uiteinde van de buitenkabel bij het handvat aan elkaar getaped zodat dat vast blijft zitten.
Het is zo dat dit nieuwe kabeltje bij het handvat een breed schroefding (heeft zitten ik maak er nog wel eens een foto van ).
Op mijn oude gaskabel zat gewoon een mooi klein stukje ijzer dat zo me handvat zeg maar inging en nu had hij 1cm meer ruimte waardoor hij niet liep dus ff oude ding overgezet tonnetje erin en hij doet het weer . Ik heb btw ook even een extra benzinekraantje tussengezet en lekken is dacht ik over ook weer chill, niet helemaal profesorisch, ik zou de carb moeten maken maar daar had ik ff geen zin meer in eerst maar weer eens rijden.
Axel schreef:Hoe past ie niet dan? Hij heeft zeker speling op het gashandvat? Heb ik ook. Ik heb die stelmoer en het uiteinde van de buitenkabel bij het handvat aan elkaar getaped zodat dat vast blijft zitten.