nee, was eerste de bedoeling, maar toen bleek dat met andere uitlaat en goed afstelwerk ookal 70 ging, dus is er uiteindelijk niet van gekomen, maar die had ik nog te goed als ik eens een cilinder voor weinig geld op de kop kan tikken wil ik wel eens proberen, maar heb wel beetje schrik voro politie,
maar als ik er nu in slaag om men rd50 als moto in te schrijven ga ik dat ook doen met men rd50dx , en dan kan die mss getuned worden (heeft al wel top van 90, maarja )
dit is de poortmap (een beetje na gemaakt met paint en een beetje klein )
de uitlaatpoort heeft aan de bovenkant een halvemaantje geen recht stuk wat alle andere cilinders wel hebben
Wist je dat net voor de gein voor het eerst sind 10 jaar gevist, mocht de hengen van de pa van een vriend van me lenen als ik er heel voorzichig mee deed.
Wist je dat de hengel nu gebroken is
Wist je dat beter even snel een nieuwe kopen
Wist je dat fs1 onderdelen moeten nog maar weer even wachten....
Wist je dat ik eens ging vissen met brood?
wist je dat vervolgens een eend het brood op vrat?!?
Wist je dat eend aan de lijn!?
Wist je dat eerst lachen maar toen paniek beest maar binnen gehaald en gelukkig kwam er een vrouw die met een tang het haakje uit de eend z'n bek haalde.
Wist je dat ik vroeger ook veel heb gevist WIst je dat ik ook wel eens 1 babyeendje had gevangen, en die raakte verstrikt in het visdraad Wist je dat ik van de zomer maar weer eens lekker ga vissen
Wist je dat Ik ook wel eens een eend heb gevangen.
Wist je dat ik ook wel eens een meeuw heb gevangen.
Wist je dat die er toen vandoor vloog met mijn Hengel.
Wist je dat Ik mijn Hengel Wel terug heb xD.