mijn leraarhad van autotehniek altijd van die grote verhalen o zijn ducati aan te trappen ofzo ,, dat de kickstarter keihad terug kwam tegen zijn been aan
Roberto.B schreef:mijn leraarhad van autotehniek altijd van die grote verhalen o zijn ducati aan te trappen ofzo ,, dat de kickstarter keihad terug kwam tegen zijn been aan
Dat heet terugslag, dan staat de zuiger net op het punt van ontsteken en dan heb je niet genoeg kracht meer om door te trappen en dan komt de kickstarter terug zetten omdat het mengsel ontsteekt en hierdoor zou je ook je been kunnen breken door dat hij met een noodvaart weer terug komt.
watjes, ik moet elke dag een blokje aantrappen waar zoveel compressie op zit, dat als ik heel rustig m'n voet erop zet, ik op de kickstarter kan blijven staan...
Roberto.B schreef:mijn leraarhad van autotehniek altijd van die grote verhalen o zijn ducati aan te trappen ofzo ,, dat de kickstarter keihad terug kwam tegen zijn been aan
Dat zijn geen sterke verhalen, dat is gewoon echt zo Ik heb wel eens een CR500 (500cc 1 cilinder 2-takt) moeten aantrappen, daar wordt je niet vrolijk van als 'ie terugbokt
Kheb pas 1 keer gehad dat ik dat ook op de fs1 voelde en toen zat ik et voor en was ik met men hand de kick aant indrukke en toen kwam die trug geloof me dat voel je nog wel ff in je pols