punkemon schreef:ik doe zeker mee dan met mijn "racertje":) zie er al naar uit
Hee punkemon, ik had jouw topic nog niet gezien! Heel mooie racer, die van jou. Ik ben nog lang niet zover... Maar.....ik ga proberen een inhaalslag te maken! Ik houd je op de hoogte!
De mijne is zeker ook nog niet af,vanaf deze week staat alles zowat in elkaar,maar komt ook nog wel backstepkit op en grote trommelrem,voor iets meer classic stylegehalte:)!jou racer ziet er indd ook vet uit!Ik vond het persoonlijk super om zo een te maken,je kan gewoon je eige zinnetje doen en naar niets zien
Ja, en stel je voor dat er meerdere van dit soort FS1's bij
elkaar staan voor een wedstrijd dag........
Moet wel een gave happening worden, waardoor vele FS1ers hopelijk
aangestoken worden om er ook eentje te bouwen!
Voor je het weet vraagt de ene man aan de andere: wat voor racer heb jij?
Afin, dat hoop ik tenminste.
hier wat verder woont er een oude man die de mooiste fs1 racer heeft, dat verzeker ik jullie, hij zal zeker ook willen meedoen want hij rijdt niet graag op zijn fs1 omdat hij veel te rap gaat en dat vind hij te gevaarlijk op de baan.
Gaaaaf heren, maar ik vraag me af of een FS1 partij kan zijn voor
die Kreidlers....... Die hebben wel een echte 50cc race-historie! In dat filmpje in die bocht gaat dat trouwens behoorlijk hard!
Eén foutje en je ligt op je..... Als ik ga organiseren gaat het dus niet om snelheid, maar om constante ronde tijden.
Ik wil geen ongelukken!
Nou maak er één en verbaas ons allemaal!
Ik hoop dat we die Kreidlers eruit rijden, maar die
rijden volgens mij ver over de 100.... Maar een FS1 is mooier, en blijft heel! Het gaat zoals ik al zei niet over de snelste! (weg naar het ziekenhuis...)
EFESÉÉN schreef:Gaaaaf heren, maar ik vraag me af of een FS1 partij kan zijn voor die Kreidlers....... Die hebben wel een echte 50cc race-historie! In dat filmpje in die bocht gaat dat trouwens behoorlijk hard! Eén foutje en je ligt op je..... Als ik ga organiseren gaat het dus niet om snelheid, maar om constante ronde tijden. Ik wil geen ongelukken!
Dat zijn ook geen echte races, hetzelfde principe als jou. Meer demo-races voor het publiek, gewoon onderling lekker rustig racen.
Verder hebben de kreidlers een eigen klasse. Dara rijden alleen kreidlers. Maar hetis ook mogelijk als er genoeg animo is om een aparte fs1 klasse te regelen, en anders heb je een redelijk gemixte andere klasse (er rijd bv ook een puch maxi naar zo'n idee opgebouwd mee). Zowiezo moet je je denk ik niet focussen op die kreidlers, die zijn toch wel sneller
deze fs1 bleef trouwens een kreidler met roterende inlaat en een vanveen 50cc cilinder voor
de setup is trouwens:
fs1 orginele 50cc cilinder (getuned)
26mm
roterende schijf op dezelfde graden staan van een van veen racer
en uitlaat is van een gebben kreidler
en een noguchi zuiger met een chromen kreidler vanveen veer